بدون مجری برگزار شدن مراسم اسکار صدای اعتراض منتقدان را در آورد

بیلی کریستال و جیمی کیمل مجریان سابق آکادمی اسکار، نسبت به بدون مجری برگزار شدن مراسم امسال واکنش نشان دادند.

بدون مجری برگزار شدن مراسم اسکار صدای اعتراض منتقدان را در آورد
کد خبر: 383055
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۱:۴۸:۲۸

اعتمادآنلاین| بیلی کریستال با نظر و تصمیم آکادمی اسکار و شبکه‌‌ای بی سی مبنی بر بدون مجری برگزار کردن این مراسم موافق نیست و اعتقاد دارد این یک اشتباه است. او در صحبت‌های جدید خود می‌گوید نداشتن مجری در اسکار همانند نداشتن شاهد در جلسه محاکمه است!

او که خودش تا کنون 9 بار تجربه اجرای مراسم اسکار را داشته، این صحبت‌ها را در برنامه «جیمی کیمل» مطرح کرد. جیمی کیمل هم دوسال پی‌درپی مجری اسکار بود. کریستال در این برنامه گفت: بدون مجری این مراسم سریع‌تر برگزار خواهد شد؛ اما نتیجه مطلوبی را در پی ندارد.

کیمل از این بازیگر 71 ساله پرسید که آیا داشتن مجری در آکادمی اسکار مهم است یا نه و کریستال گفت: مهم است؛ برای من یک سنت است و همیشه دوست داشتم در آنجا باشم. اعتمادی که آکادمی اسکار به من برای اجرای مراسم داشت را دوست داشتم و همیشه انجام دادن آن برایم یک افتخار بوده است.

او همچنین با اشاره به اشتباهی که در سال 2017 در بخش معرفی بهترین فیلم (معرفی «لالالند» به جای فیلم «مهتاب») با اجرای جیمی کیمل رخ داد، گفت: بهترین لحظه‌های من در اجرای اسکار زمانی بود که در یک یا دو مورد اشتباهی رخ می‌داد!

کریستال از سال 1990 تا 1993 به مدت چهار سال پیاپی مجری اسکار بود و دوباره به ترتیب در سال‌های 1997، 1998، 2000، 2004 و 2012 اجرای این مراسم را بر عهده گرفت. جیمی کیمل هم در سال‌های 2017 و 2018 این مسئولیت را بر عهده داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها