کد خبر: 383060
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۲:۲۱:۳۴
| |

دومین بیمارستان پیش‌ساخته در «ووهان» افتتاح شد

مقامات «ووهان» چین دومین بیمارستان پیش‌ساخته در این شهر برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس مهلک کرونا را افتتاح کردند.

دومین بیمارستان پیش‌ساخته در «ووهان» افتتاح شد
کد خبر: 383060
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۲:۲۱:۳۴

اعتمادآنلاین| مقامات شهر ووهان دومین بیمارستان پیش‌ساخته در این شهر را به منظور بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا امروز (شنبه) افتتاح کردند.

این بیمارستان هزار و 500 تخت خوابی دومین بیمارستانی است که از زمان شیوع ویروس کرونا در ووهان در مدت زمان کوتاهی ساخته می‌شود. بنا به گزارش تلویزیون دولتی سی‌سی‌تی وی، اولین تیم پزشکی در این بیمارستان مستقر شده و از امروز (شنبه) بیماران مبتلا به کرونا در آن پذیرش می‌شوند.

اولین بیمارستان پیش ساخته در ووهان، که ظرف 8 روز ساخته شد، از دوشنبه گذشته اقدام به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا کرد. کمیسیون سلامت هوبئی روز شنبه اعلام کرد 699 نفر در این استان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه اعلام کرد که 225 مورد ابتلا به ویروس کرونا در 24 کشور دیگر خارج از چین گزارش شده است. همچنین 12 مورد ابتلا به این ویروس در آمریکا هم تأیید شده است.

شیوع ویروس جدید کرونا در ماه دسامبر در شهر ووهان چین آغاز شد و از آن زمان تاکنون در بیش از 25 کشور جهان گسترش یافته است. این ویروس در حال حاضر، بیش از 31000 نفر را مبتلا کرده و جان بیش از 700 نفر را در سراسر جهان گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها