محمد غرضی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری:

همدلی‌ها در دهه اول انقلاب بیشتر بود

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شرایط البته سال به سال تغییر کرده است. مثلا در دهه اول انقلاب که کشور درگیر جنگی تحمیلی و نابرابر با عراق بود، فضای داخلی همدلی و با هم بودن را بیشتر از الان احساس می‌کرد.

همدلی‌ها در دهه اول انقلاب بیشتر بود
کد خبر: 383070
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۲:۴۶:۵۷

اعتمادآنلاین| محمد غرضی، سیاست‌مدار و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری درباره چالش‌ها و فرصت‌های انقلاب گفت: انقلاب اسلامی که به رهبری امام عظیم‌الشان و همراهی مردم به ثمر نشست، در طول بیش از 40 سال راهش را به خوبی طی کرده است. البته مثل همه جریان‌های دیگر بالا و پایین‌های زیادی داشته است که کاملا طبیعی است.

وزیر دولت‌های دهه شصت در ادامه سخنانش گفت: شرایط البته سال به سال تغییر کرده است. مثلا در دهه اول انقلاب که کشور درگیر جنگی تحمیلی و نابرابر با عراق بود، فضای داخلی همدلی و با هم بودن را بیشتر از الان احساس می‌کرد. آن روز‌ها خبری از اختلاس و دعوا و ... نبود و همه در کنار همدیگر تلاش می‌کردند آن شرایط بغرنج را مدیریت کنند که الحق و الانصاف در آن ایام همه سربلند شدند.

او افزود: در شرایطی چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که متاسفانه بعضی از مسایل آرامش و منفعت عمومی را تحت الشعاع خود قرار داده است. اینکه نهاد‌های رسمی و گروه‌های سیاسی نمی‌توانند همدیگر را تحمل کنند، اتفاقی است که در شان نظام اسلامی نیست. با این حال و با وجود همین دعوا‌ها هم الحمدالله نظام مسیر خودش را به خوبی می‌گذراند. به عنوان مثال تشییع شهید سلیمانی به همه دنیا فهماند، ایران و ایرانی در بزنگاه‌های مهم اتحادشان را دارند و شکست‌ناپذیر هستند.

غرضی تصریح کرد: الان هم که به استقبال انتخابات مجلس می‌رویم، لازم است منیت‌ها و منافع جریانی کنار گذاشته شود تا بتوانیم انتخاباتی با بیشترین رای ممکن را برگزار کنیم و به آمریکا بگوییم، با تحریم و تحمیل فشار به مردم نمی‌تواند انسجام ایرانی‌ها را بگیرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: مردم ایران مردمانی نجیب و دلسوزِ وطن هستند. اگر در هر کشور دیگری به یکباره وضعیت اقتصادی زیر و رو می‌شد و همه کالا‌های مصرفی چند برابر گران می‌شدند، شک نکنید بلوایی اتفاق می‌افتاد. اما ایرانی‌ها صبوری می‌کنند. پس بر همه مسئولان واجب است، بیشتر از توان‌شان تلاش کنند تا بلکه آرامش را به جامعه برگردانند تا از این طریق از مردم قدردانی شود.

محمد غرضی در پایان صحبت‌هایش گفت: امیدوارم سال بعد که چهل و دومین سال جشن انقلاب را برپا می‌کنیم، بسیاری از مشکلات فعلی حل شده باشد.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها