کد خبر: 383084
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۲:۲۹
| |

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال:

فیفا 2 هفته دیگر درباره حق میزبانی باشگاه‌های ایرانی نظر می‌دهد

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پس از جلسه با اعضای فیفا درباره نشست‌هایی که در چند روز اخیر در زوریخ داشته است به نکاتی اشاره کرد.

فیفا 2 هفته دیگر درباره حق میزبانی باشگاه‌های ایرانی نظر می‌دهد
کد خبر: 383084
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۲:۲۹

اعتمادآنلاین| ‌ ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره سفر خود به زوریخ، مقر فیفا گفت: روز چهارشنبه تهران را به مقصد زوریخ ترک کرده و جلساتی را با معاون دبیرکل فیفا، خزانه دار فیفا، مسوول مالی فیفا ، مسوول توسعه فوتبال فیفا، مسوول حسابرسی و انطباق فیفا برگزار کردیم.

او ادامه داد: بیش‌ترین بحث ما پیرامون مسائل مالی، مطالبات فدراسیون و نحوه دریافت مطالبات بود. هم‌چنین درباره پروژه‌های اجرایی و کمک‌های فیفا نیز به بحث و تبادل نظر پرداختیم. هم‌چنین مطالبات باشگاه‌ها از دیگر مواردی بود که در جلسه با مسوولان فوق مطرح کرده و درباره راهکارهای پرداخت و رفع مشکلات فدراسیون فوتبال ایران با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد، صحبت کردیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: مهم‌ترین بحثی که طبق شعار فیفا مطرح کردیم این است که ورزش و فوتبال باید از سیاست جدا باشد. همان‌طور که مطلع هستید این شعار فیفا است. متاسفانه این تحریم‌ها بحث سیاسی است که روی فوتبال ما اعمال می شود و این امر با شعار فیفا و فوتبال در تضاد است.

نمایندگان فیفا این موضوع را قبول داشته و در تلاش هستند تا این مشکل برطرف شود. از طرف فدراسیون فوتبال راهکارهای مختلفی داده شد تا مطالبات خود را دریافت کنیم.

شکوری در پایان گفت: مقرر شد حداکثر تا یک یا دو هفته آینده نظر نهایی خود را اعلام کنند و ما بتوانیم به حق فوتبال ایران و باشگاه‌ها برسیم. نکته مهم دیگری که بود این است که مسوولان فیفا نظرشان مثبت بود و اعلام کردند در اولین فرصت مطالبات فدراسیون فوتبال ایران را از فیفا به فدراسیون و باشگاه‌ها پرداخت می‌کنند. ما تاکید داشتیم با توجه به اینکه فوتبال از سیاست جدا است، فیفا از ما یکسری توقعات و درخواست دارد و در مقابل به عنوان عضوی از فیفا، فدراسیون فوتبال ایران نیز این درخواست را دارد که این مبالغ حتما پرداخت شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها