کد خبر: 383088
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۶:۱۸
| |

نعیم قاسم: ایران زندگی عزتمندانه را به منطقه و ملت‌های آن بازگرداند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه «ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توانست دولت حق را برپا کند»، تاکید کرد: ایران زندگی عزتمندانه را به منطقه و ملت‌های آن بازگرداند.

نعیم قاسم: ایران زندگی عزتمندانه را به منطقه و ملت‌های آن بازگرداند
کد خبر: 383088
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۶:۱۸

اعتمادآنلاین| شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی گفت: ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توانست دولت حق را برپا کند. ایران تنها در داخل پیروز نشد بلکه ایران به سود کل جهان بود زیرا افکار و مقاومت و گزینه‌های آن در راستای حق است و در تمام منطقه منتشر شد و باعث به وجود آمدن مقاومتی قدرتمند برای مقابله با اسرائیل و استکبار در منطقه شد.

او تاکید کرد: ایران زندگی عزتمندانه را به منطقه و ملت های آن بازگرداند و زمینه را برای تحقق آرزوهای آینده آن ها فراهم کرد. ایران حیات و زندگی را در مقاومت دمید؛ مقاومتی که طی 100 سال اخیر توانست بزرگترین دستاورد را محقق کند زیرا توانست اسرائیل را ذلیلانه از خاک لبنان بیرون کند و در جنگ های متعددی آن را شکست دهد.

معاون سیدحسن نصرالله در ادامه گفت: ایران با حمایت از ملت ها و مقاومت توانست منطقه را از تکفیری ها حفظ کند و توانست این رویکرد منحرف را که ادعای اسلام می کند اما در واقع خطری حقیقی برای دین و ایمان ما به شمار می رود، شکست دهد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: این همان ایرانی است که به داشتن ارتباط با آن افتخار می کنیم، این همان ایرانی است که اوج مقاومت و رأس محور مقاومت است و در راه حق و آزادی فلسطین تلاش می کند.

او در رابطه با آمریکا نیز گفت: آمریکا امروز رأس فتنه و اشغالگری و ظلم در جهان است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها