کد خبر: 383089
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۸:۰۰
| |

بازیکنان پیشین، قاتلان رئال مادرید

بازیکنان پیشین رئال مادرید دروازه این تیم را در رقابت‌های مهم باز می‌کنند.

بازیکنان پیشین، قاتلان رئال مادرید
کد خبر: 383089
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم‌های کمی نیستند که از بازیکن پیشین خود ضربه خورده‌اند. اتفاق خوشایندی نیست. رئال مادرید هم‌چنین تجربه‌ای داشته است. با گل مارتین اودگارد در پیروزی 4 بر 3 رئال سوسیداد برابر سفیدپوشان در کوپا دل ری اکنون پنج بازیکن پیشین مادرید دروازه این تیم را در سانتیاگو برنابئو باز کرده‌اند. 38 درصد گلزنانی که در این فصل برابر مادرید بازی کردند سابقه حضور در این تیم را داشتند.

بورخا مایورال و گونسالو ملرو نخستین گل‌ها را به عنوان بازیکنان پیشین در فصل 20- 2019 برابر مادرید به ثمر رساندند. آن‌ها در سپتامبر با پیراهن لوانته دروازه سفیدپوشان را باز کردند. مایورال به عنوان بازیکن قرضی به لوانته پیوست و هافبک اسپانیایی در زمان خردسالی و نوجوانی در مادرید حضور داشت و هرگز برای تیم بزرگسالان بازی نکرد. بازیکن بعدی ویلیان خوسه بود که گل زود هنگامی به ثمر رساند اما سفیدپوشان توانستند نتیجه را جبران کنند و 3 بر یک پیروز شوند. خوسه نیز مانند ملرو در تیم بزرگسالان بازی نکرده بود.

در دیگر رقابت‌ها این سناریو تکرار شد و این بار پابلو سارابیا گلزنی کرد. یکی از پسربچه‌های زیبای تیم‌های پایه که نتوانست به تیم اصلی راه پیدا کند برای باز کردن دروازه مادرید تنها به 18 دقیقه بازی نیاز داشت. او در لیگ قهرمانان اروپا گل مساوی پاری سن ژرمن را به ثمر رساند. دیدار مادرید و تیم فرانسوی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آخرین گل، زهردارتر از همه بود. اودگارد گل نخست رئال سوسیداد را در شب حذف سفیدپوشان به ثمر رساند. این گل در نهایت منجر به خداحافظی تیم مادریدی از رقابت‌هایی شد که سرمربی فرانسوی‌اش همیشه در آن ناکام بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها