کد خبر: 383104
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۳:۴۸:۵۸
| |

فیلم‌هایی که باید در بخش سودای سیمرغ فجر 38 باشند، نیستند

نوروزبیگی نسبت به نبود فیلم خود و چند فیلم دیگر در بخش سودای سیمرغ فجر 38 انتقاد کرد.

فیلم‌هایی که باید در بخش سودای سیمرغ فجر 38 باشند، نیستند
کد خبر: 383104
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۳:۴۸:۵۸

اعتمادآنلاین| جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کشتارگاه»، در خصوص نبودن این فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواه فیلم فجر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من خیلی حرف دارم؛ نه فقط راجع به این فیلم بلکه در مورد کلیت انتخاب‌های جشنواره امسال. فیلم‌هایی را در بخش مسابقه اصلی جشنواره امسال می‌بینیم که اگر یک نفر هم آنها را می‌دید، انتخابش نمی‌کرد.

از طرفی فیلم‌هایی در بخش سودای سیمرغ نیستند که اگر هزار نفر هم آنها را ببینند، همه می‌گویند باید باشند. متاسفانه این اشکال بزرگ در کار هیئت انتخاب جشنواره فجر امسال دیده شد.

او در خصوص نمایش فوتبال در سینمای رسانه و لطمه خوردن به اکران و نشست پرسش و پاسخ «کشتارگاه» بیان کرد: نه؛ خوشبختانه این امر به فیلم ما ضربه‌ای نزد و استقبال خوبی از آن شد. اقبال مردم و اصحاب رسانه به یک فیلم به خود فیلم و کیفیت آن بر می‌گردد.

گفتنی است یکی از مهمترین بحث‌هایی که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و حتی می توان گفت در اکثر سال‌های برگزاری این رویداد وجود دارد، عملکرد هیئت انتخاب فیلم‌هاست.

امسال هم برخی صاحبان آثار که فیلمشان آماده نمایش بوده و به بخش سودای سیمرغ راه نیافته، نسبت به عملکرد این هیئت نقد دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها