کد خبر: 383122
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۴:۱۶:۰۰
| |

رقابت نزدیک برای آقای گلی لیگ برتر انگلیس

با مصدومیت هری کین و افت سادیو مانه در گلزنی، رقابت برای آقای گلی در لیگ برتر انگلیس فشرده‌تر از قبل شده است.

رقابت نزدیک برای آقای گلی لیگ برتر انگلیس
کد خبر: 383122
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۴:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به روزهای حساس خود نزدیک می شود و تقریبا می‌توان از لیورپول به عنوان قهرمانی در لیگ برتر یاد کرد. در کنار قهرمانی در لیگ برتر، رقابت برای کسب عنوان آقای گلی از حساسیت بالایی برخوردار است.

در حال حاضر جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی با 17 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. تیم او لسترسیتی یکی از تیم‌هایی است که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کند و گرگ‌های لیگ برتر انگلیس که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند روی گل‌های این بازیکن در بازی‌های آتی حساب ویژه ای باز کردند.

در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر سرخیو آگوئرو با 16 گل زده در رده دوم قرار دارد. این بازیکن آرژانتینی چند هفته‌ای را به دلیل مصدومیت از دست داد و در بعضی از بازی‌ها نیز گابریل ژسوس به جای او در زمین حاضر بود تا چند بازی را از دست بدهد.

محمد صلاح مصری با 14 گل زده توانسته است در بین برترین گلزنان لیگ برتر قرار گیرد و نسبت به بقیه بازیکنان توانسته است در هفته‌های پیش‌رو خوب گلزنی کند. انتظار می‌رود صلاح هم‌چون فصل قبل بتواند در هفته‌های پایانی تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد نیز 14 گله است ولی او چند هفته‌ای است که مصدوم شده است و همین باعث شد از بقیه عقب بیفتد. او البته چند هفته دیگری را نیز به دلیل مصدومیت از دست می‌دهد و شانس کمی برای آقای گلی دارد.

پیر امریک اوبامیانگ گابنی تاکنون 14 گل زده است. او اخیرا به دلیل محرومیت به خاطر کارت قرمز 3 بازی از همراهی توپچی‌ها محروم شد و اکنون توانسته خود را به شرایط بازی برساند و می‌تواند هم‌چون فصل قبل که آقای گل مشترک شد، در این فصل نیز در صدر دیده شود.

تامی آبراهام در نهایت دیگر بازیکنی است که چلسی اگر می‌خواهد سهمیه لیگ قهرمانان کسب کند روی گل‌های او حساب کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها