کد خبر: 383142
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۵:۰۷:۵۳
| |

کاندیدای دموکرات‌ها نشست صهیونیستی «آیپک» را تحریم کرد

یکی از دموکرات‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت در نشست لابی قدرتمند صهیونیستی در آمریکا شرکت نخواهد کرد.

کاندیدای دموکرات‌ها نشست صهیونیستی «آیپک» را تحریم کرد
کد خبر: 383142
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۵:۰۷:۵۳

اعتمادآنلاین| «الیزابت وارن» کاندیدای حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عدم شرکت در نشست صهیونیستی «آیپک» که ماه آینده برگزار می‌شود را تأیید کرد.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، فردی که روز پنجشنبه، به همراه وارن در مراسمی در نیوهمپشایر شرکت کرده بود گفته است: «من یک یهودی آمریکایی هستم و از اتحاد نامقدسی که آیپک با اسلام‌هراس‌ها و یهودستیزان و سفید برتر انگارها هراس دارم. هیچ دموکراتی نباید به چنین نوعی از افراط‌گرایی و تعصب با شرکت در نشست سالانه سیاسی آن‌ها مشروعیت ببخشد».

همراه وارن از وی پرسید: «بسیار ممنونم که سال گذشته از شرکت در نشست آیپک انصراف دادی و سوال من این است که آیا امسال نیز در عدم شرکت در این نشست به من ملحق می‌شوی؟»

به نوشته هاآرتص وارن به این سوال پاسخ مثبت داده است. این روزنامه همچنین نوشت، گروه یهودی مخالف‌ با اشغالگری صهیونیست‌ها در فلسطین با نام «اگر حالا کاری نکنید» گفته است، «سارا کانر» این سوال را از طرف این گروه از وارن پرسیده است.

این گروه ضد صهیونیستی کمپینی مجازی با هشتگ تحریم آیپک را به راه انداخته تا مدعوین این نشست را به عدم شرکت در آن ترغیب کنند.

سال گذشته نیز کاندیدهای دموکرات انتخابات نظیر «برنی سندرز» و وارن از شرکت در قوی‌ترین لابی صهیونیست‌ها در آمریکا سر باز زدند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها