کد خبر: 383149
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۵:۲۲:۰۴
| |

استخاره قبل از دیدار؛ جزئیاتی از دیدار مقام سودانی با نتانیاهو

رئیس شورای حاکمیتی سودان جزئیاتی از دیدار هفته گذشته خود با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که با انتقادات زیادی روبه‌رو شد، بیان و از این اقدام خود دفاع کرد.

استخاره قبل از دیدار؛ جزئیاتی از دیدار مقام سودانی با نتانیاهو
کد خبر: 383149
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۵:۲۲:۰۴

اعتمادآنلاین| «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان که هفته گذشته با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در اوگاندا دیدار کرد، امروز (شنبه) در گفت‌و‌گو با یک وبگاه خبری سودانی جزئیاتی از دیدار خود را بیان و از کار خود دفاع کرد.

به گزارش وبگاه خبری «تاسیتی نیوز»، رئیس‌ شورای حاکمیتی سودان در ارتباط با دیدار روز یکشنبه‌اش با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد کاری درست انجام داده و گفت: «پیش از سفر استخاره کردم. در هر نمازی که می‌خوانم خدا را می‌خوانم: اللهم إن کان لنا فی هذا الأمر خیر یسره لنا... وإن لم یکن فیه خیر أصرفه عنا».

عبدالفتاح البرهان در ادامه ضمن دفاع از اقدام خود ادعا کرد: «این "کار" برای سودان خیر به همراه خواهد داشت». او در ادامه افزود: «ان شاء الله...ان‌شاء‌الله تمام دغدغه‌ ما منافع سودان است. ما دیگران را نیز می‌بینیم حتی فلسطینیان نیز از این مسئله سود خواهد برد».

البرهان در ادامه بیان کرد به هنگام دست‌ دادن با بنیامین نتانیاهو عادی بوده و هیچ ترسی از او نداشته است.

رئیس‌ شورای حاکمیتی سودان در ارتباط با سؤالی درخصوص اینکه آیا با نتانیاهو غذا خورده است یا خیر، جواب داد: «البته، به افتخار دعوت رئیس‌جمهور اوگاندا، با یکدیگر غذا خوردیم».

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه به اوگاندا سفر کرد و برای اولین بار با عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیتی سودان دیدار و در مورد «همکاری برای عادی‌سازی روابط» میان تل‌آویو و خارطوم رایزنی کرد.

این دیدار در سودان و خارج از آن بخصوص از جانب گروه‌های فلسطینی، با نقد و انتقادهایی شدید روبه‌رو شد.

منبعک فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها