حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بسیاری از اصولگرایان هم رد صلاحیت شدند/ اصلاح‌طلبان مرتکب خطای استراتژیک شدند/ فضا برای عرض اندام‌ مستقل‌ها فراهم شده است

حسین کنعانی‌مقدم گفت‌: اصلاح‌طلبان به طور جدی به این فکر افتاده‌ بودند که از انتخابات دوم اسفند استفاده رفراندومی کنند و خودشان را برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 آماده سازند.

بسیاری از اصولگرایان هم رد صلاحیت شدند/ اصلاح‌طلبان مرتکب خطای استراتژیک شدند/ فضا برای عرض اندام‌ مستقل‌ها فراهم شده است
کد خبر: 383191
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: جریان اصلاحات با انصراف از لیست دادن در انتخابات مجلس مرتکب خطایی استراتژیک شد. چون همه گروه‌های سیاسی قبل از اینکه به فکر جناح خود باشند، باید منافع نظام را در اولویت بدانند. اصلاح‌طلبان کاملاً آگاه بودند که نیامدن‌شان موجب کاهش مشارکت می‌شود و این تصمیم را گرفتند. این نوع رویکرد از نظر همه خطایی بزرگ است (بیشتر بخوانیم) .

جریان اصلاحات با انصراف از لیست دادن در انتخابات مجلس مرتکب خطایی استراتژیک شد.

فضا برای حضور و عرض اندام‌ مستقل‌ها فراهم شده است

دبیرکل حزب سبز در ادامه سخنانش گفت:‌ حالا که اصلاح‌طلب‌ها رسماً از حضور جدی در انتخابات منصرف شده‌اند، فضا برای حضور و عرض اندام‌ مستقل‌ها کاملاً فراهم شده است و چهره‌هایی که جزو ریزش‌های اصلاحات هستند بنا دارند با لیستی مستقل وارد رقابت شوند.

فضا برای حضور و عرض اندام‌ مستقل‌ها کاملاً فراهم شده است

کنعانی مقدم افزود: اصلاح‌طلبان به طور جدی به این فکر افتاده‌ بودند که از انتخابات دوم اسفند در قالب رفراندوم بهره ببرند. و در نهایت از این طریق خودشان را برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 آماده سازند. (بیشتر بخوانیم) .

اصلاح‌طلبان به طور جدی به این فکر افتاده‌ بودند که از انتخابات دوم اسفند در قالب رفراندوم بهره ببرند

حسین کنعانی‌مقدم در پایان سخنانش گفت:‌ خیلی از چهره‌های شناخته‌شده و کارنامه‌دار اصولگرایان هم نتوانستند از شورای نگهبان مجوز حضور در انتخابات را به دست آورند و رد صلاحیت شدند. اما از آنجا که اصولگرایان به هیچ وجه از غوغاسالاری خوش‌شان نمی‌آید، انتخابات را جدی گرفتند. (بیشتر بخوانیم) .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها