پاس طلایی جهانبخش برای نجات برایتون

ستاره ایرانی برایتون لحظاتی پس از ورود به زمین، تیمش را از شکست مقابل واتفورد نجات داد.

پاس طلایی جهانبخش برای نجات برایتون
کد خبر: 383206
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۰۸:۴۵:۰۱

اعتمادآنلاین| ‌ در یکی از دیدارهای روز نخست رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که برای دومین بازی پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، در ورزشگاه فالمر به مصاف واتفورد پایین جدولی رفت.

برایتون که در دیدارهای اخیرش نتوانسته بود نتایج خوبی بگیرد، در نیمه اول مسابقه امشب هم مقابل واتفورد رده هفدهمی با یک گل شکست خورد، اما در نیمه دوم و بعد از ورود علیرضا جهانبخش از دقیقه 73 به زمین، نتیجه بازی تغییر کرد.

جهانبخش تنها پنج دقیقه برای اثبات شایستگی‌های خود بعد از دریافت جایزه بهترین گل ماه ژانویه لیگ جزیره زمان می‌خواست و توانست با فرار سریع از جناح راست و ارسال تند و تیز زمینی که با شوت پای چپ عجیب و گل به خودی آدریان ماریاپا، مدافع جامائیکایی واتفورد همراه شد، بازی را به تساوی بکشد.

برایتون بعد از دو باخت و سه مساوی اخیرش، امشب هم برای ششمین هفته پیاپی در لیگ برتر انگلیس نتوانست به برتری برسد، اما خوش‌شانس بود که با درخشش دوباره جهانبخش از شکست خانگی نجات پیدا کرد و با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا 27 امتیازی شود و در رده پانزدهم جدول قرار بگیرد.

جهانبخش که در این فصل دو گل تماشایی برابر بورنموث و چلسی زده، امشب هم روی یک گل دیگر تیمش تاثیرگذار ظاهر شد تا احتمالا این شانس را داشته باشد در هفته آینده و بعد از دو مسابقه نیمکت‌نشینی، مجددا به ترکیب برایتون مقابل شفیلد یونایتد برگردد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها