کد خبر: 383208
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۰۸:۴۷:۲۵
| |

پاداش 200 میلیون تومانی فدراسیون برای کمانداران مدال‌آور در المپیک

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: کماندارانی که موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک توکیو اعم از بخش انفرادی یا تیمی شوند از سوی فدراسیون 2 هزار یورو پای سکو و بعد از بازگشت نیز 200 میلیون تومان به عنوان پاداش پرداخت خواهد شد.

پاداش 200 میلیون تومانی فدراسیون برای کمانداران مدال‌آور در المپیک
کد خبر: 383208
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۰۸:۴۷:۲۵

اعتمادآنلاین| ‌ غلامرضا شعبانی بهار روز یکشنبه افزود:‌ جدای از پاداش تعیین شده از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای مدال‌آوران و قهرمانان المپیکی، این فدراسیون به منظور افزایش انگیزه کمانداران کمک‌های نقدی مستقلی برای آنان در صورت کسب سهمیه یا مدال‌آوری در المپیک در نظر گرفته‌ است.

وی اظهار داشت: کماندارانی که در آخرین فرصت کسب سهمیه، یعنی مسابقات جام جهانی آلمان که اواخر خرداد ماه در سال 99 برگزار می‌شود موفق به کسب سهمیه شوند در صورتی که سهمیه انفرادی باشد، 50 میلیون تومان پاداش به وی داده خواهد شد و در صورتی که سهمیه تیمی باشد به هر یک از نفرات تیمی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند 60 میلیون تومان داده می‌شود. البته به هریک از کمانداران که در مسابقات جام جهانی آلمان موفق به کسب سهمیه شوند یک هزار یورو (1000) به عنوان پاداش پای سکو نیز پرداخت می‌شود.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت:‌ البته هر ورزشکاری که موفق به کسب سهمیه شود وزارت ورزش نیز به عنوان حقوق به وی 60 میلیون تومان پرداخت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها سهمیه المپیک تیراندازی با کمان توسط «میلاد وزیری» کسب شده است، با توجه به اینکه این سهمیه مربوط به کشور است و به همین دلیل وزارت ورزش 50 درصد حقوق تعیین شده از 60 میلیون تومان مشخص شده برای المپین ها را به وی پرداخت کرده است.

شعبانی‌بهار گفت:‌ به همین دلیل فدراسیون نیز 50 درصد از پاداش و کمک تعیین شده برای ورزشکار و مربی ورزشکاران دارای سهمیه را که 25 میلیون تومان است را به میررحیمی و میلاد وزیری پرداخت کرده و در صورتی که هر دو نفر آنها در تیم اعزامی به المپیک حضور داشته باشد، 25 میلیون دوم به آنها پرداخت خواهد شد.

این مدیر ورزشی در تشریح پاداش پای سکوی کمانداران در المپیک 2020 توکیو نیز گفت:‌ هر کمانداری که موفق به ایستادن روی سکوی اول تا سوم در المپیک شود اعم از بخش انفرادی یا تیمی به عنوان پاداش پای سکو از سوی فدراسیون دو هزار یورو دریافت خواهد کرد و بعداز بازگشت به هریک از آنها در صورت کسب مدال (اول تا سوم) دویست میلیون تومان (200) به عنوان پاداش پرداخت خواهد شد.

رییس فدراسیون تیراندازی در ادامه در خصوص تامین سلاح و تیر برای کمانداران المپیکی اشاره کرده و گفت:‌ خرید هرکمان برای کمانداران بین 45 تا 50 میلیون تومان هزینه در بردارد، لذا یکی از دلایل کمک نقدی فدراسیون به کماندارانی که موفق به کسب سهمیه شده یا می‌شوند این است که در صورت نیاز به کمان بتوانند نسبت به خرید یا به روزرسانی کمان خود اقدام کنند و البته وسایل جانبی مثل گذشته با درخواست مربی تیم به کمان‌داران اعزامی به مسابقات کسب سهمیه توسط فدراسیون خریداری و تحویل ورزشکاران خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها