ادامه شگفتی‌سازی هلاس‌ورونا؛ این قسمت یوونتوس

تیم فوتبال هلاس‌ورونا در ادامه شگفتی‌سازی‌های خود، در دیدار برابر تیم صدرنشین یوونتوس به برتری درخشان 2 بر یک دست یافت.

ادامه شگفتی‌سازی هلاس‌ورونا؛ این قسمت یوونتوس
کد خبر: 383216
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۰۹:۰۱:۵۵

اعتمادآنلاین| ورونا که فصلی رویایی و فراتر از انتظاری را سپری می‌کند در هفته بیست‌وسوم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا از تیم پرستاره یوونتوس پذیرایی کرد و در حالی‌که با یک گل از میهمان نامدار خود عقب بود در نهایت به برتری دو بر یک دست یافت.

نیمه نخست این دیدار چندان مهیج نبود، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و کریستیانو رونالدو در ادامه روند گلزنی خود موفق شد گل نخست یووه را در دقیقه 65 به ارمغان آورد.

ورونا که نمی‌خواست با شکست مواجه شود در ادامه حملات زیادی را طراحی کرد و در دقیقه 76 فابیو بورینی هافبک نامدار این تیم کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه 85، داور این دیدار با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برای هلاس‌ورونا پنالتی اعلام کرد تا پاتزینی مهاجم باتجربه ایتالیایی گل دوم و برتری میزبان را به نام خود نوشته و ورزشگاه را به مرز انفجار برساند.

هلاس‌ورونا با برتری در این دیدار به امتیاز 34 رسید و تا رتبه ششم بالا آمد. این تیم در 2 دیدار قبلی خود در زمین تیم‌های مطرح آث میلان و لاتزیو به تساوی رسیده بود.

یوونتوس هم با قبول سومین باخت فصل خود، 54 امتیازی باقی ماند و همچنان صدرنشین است. چنانچه اینتر 51 امتیازی و رده دومی در دیدار حساس فردا شب برابر آث میلان به برتری دست یابد، صدرنشین خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها