کد خبر: 383332
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۱:۵۳:۵۹
| |

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش:

مخالفت وزارت با سرمربی‌گری دایی کذب است

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش گفت: در چهار ساله گذشته اتفاقات خوبی و بسیاری از اولین ها در تنیس روی میز رخ داده است.

مخالفت وزارت با سرمربی‌گری دایی کذب است
کد خبر: 383332
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۱:۵۳:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی علی نژاد در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: به آقای قارداشی تبریک می‌گویم که رای 100 درصدی آورد و نشان می دهد عملکرد چهارساله او به گونه ای بوده که اعضای مجمع به این جمع بندی رسیدند برای چهارسال دیگر او رییس باشد.


او ادامه داد: در چهارساله گذشته اتفاقات خوبی رخ داده و خیلی از اولین ها رخ داد به ویژه مدال نوشاد عالمیان در بازیهای آسیایی که اتفاق تاریخی بود. در گذشته نه چندان دور شانسی برای تنیس روی متصور نبودیم که مدال بگیرد اما الان در تمام رده ها شانس مدال آوری دارند. تک مدال برنز نوشاد در بازیهای آسیایی بسیار ارزشمند است چون قهرمانان المپیک و جهان تنیس روی نیز از آسیا هستند. امیدواریم در رویدادهای پیش رو نتایج خوبی بگیرند. دوره سرپرستی فدراسیون 80 روز بیشتر طول نکشید و ما هم نمی خواستیم ثبات مدیریتی این فدراسیون بهم بخورد و انتخابات را برگزار کردیم.

علی نژاد همچنین گفت: ما المپیک را پیش رو داریم و امیدوارم تنیس روی میز در توکیو نماینده داشته باشد و جدا از بحث نتیجه، بازیهای زیبایی را از آنها ببینیم. ظرفیت های قهرمانی تنیس روی نیز کم کم شکوفا شده است.

علی نژاد در جمع خبرنگاران در مورد تک کاندیدا بودن انخابات تنیس روی میزگفت: کمیته تطبیق براساس آیین نامه کاندیداها را ارزیابی کرد و تنها دو نفر شرایط حضور در انتخابات را داشتند. قارداشی رای 100 درصدی آورد که نشان دهنده اقبال کامل اعضای مجمع است. فکر می کنم چون عملکرد خوبی در چهارسال گذشته داشت رای کامل آورد.

او در مورد صحبت هایی علی دایی مبنی بر اینکه وزارت ورزش صلاحیت او را تایید نکرده است، گفت: هر کسی حق دارد دیدگاه خود را دشته باشد. البته با رعایت احترام، سرمربی تیم ملی فوتبال را فدراسیون انتخاب می کند و تکذیب می کنم که فدراسیون می خواسته او را انتخاب کند و وزارت ورزش مخالف دایی بوده است. انتخاب سرمربی هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد.

علی نژاد در مورد صحبت های دادگان مبنی بر اینکه وزارت ورزش با روسای هیات های استانی تماس گرفته که به قریب رای دهند، تصریح کرد: اینکه بعضی افراد بدون دلیل و مدرک افراد دیگر را متهم می کنند چیز جدیدی نیست و من عادت دارم. اما شبهه افکنی ها در اذهان عمومی کار خوبی نیست. ثبت نام ها هنوز دارد انجام می شود و من به عنوان عضو مجمع یک رای دارم. وزارت ورزش دنبال این است انتخابات در سلامت کامل انجام شود. اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با شعور و کاردان هستند و کسی نمی تواند برای آنها تعیین تکلیف کند و این صحبت ها جدا از اینکه تهمت به وزارت ورزش است، توهین به اعضای مجمع محسوب می شود.

او در پاسخ به این پرسش که پاداش های جهانی و آسیایی ورزشکاران تا پایان سال برگزار می شود یا خیر، گفت: بستگی به بودجه کشور دارد. اگر بتوانیم منابع مالی را تامین کنیم در اولین فرصت این کار را انجام می‌دهیم. وزارت ورزش همیشه پاداش ها را با تاخیر هم که مواجه شده باشد، داده است. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

علی نژاد در مورد برگزاری انتخابات بقیه فدراسیون ها تا پایان سال گفت: برای سه فدراسیون دوومیدانی تنیس و جانبازان و معلولان منتظر تایید صلاحیت افراد هستیم و هر موقع تاییدیه بیاید بلافاصله انتخابات برگزار شود. خود من مایلم قبل از سال این اتفاق بیفتد اما بحث تایید صلاحیت ها موضوعی نیست که در اختیار وزارت ورزش باشد. انتخابات پزشکی ورزشی هم با اساسنامه جدید برگزار می شود که این اساسنامه امروز در شورای نگهبان است و پس از تایید فرایند ثبت نام انجام می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها