کد خبر: 383336
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۲:۰۱:۱۶
| |

فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد:

عدد واقعی فروش نفت بستگی به شرایط دارد/ قوه قضاییه به مولدسازی دارایی‌ها ورود نمی‌کند/ سیاست اجبار را اعمال می‌کنیم

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: به دنبال یک قانون قوی برای اجرای سیاست مولدسازی اموال و دارایی دولت هستیم و از این رو یک لایحه با رعایت جوانب مختلف در وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال تدوین هستیم و به دولت ارسال خواهد شد.

عدد واقعی فروش نفت بستگی به شرایط دارد/ قوه قضاییه به مولدسازی دارایی‌ها ورود نمی‌کند/ سیاست اجبار را اعمال می‌کنیم
کد خبر: 383336
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۲:۰۱:۱۶

اعتمادآنلاین| فرهاد دژپسند با بیان اینکه قرار نیست قوه قضاییه وارد مولدسازی دارایی‌های دولت شود، اظهار داشت: سیاست اجبار برای فروش، واگذاری و مولد‌سازی اموال را به اجرا می‌رسانیم اما این اجبار از طریق حکم قانون اعمال می‌شود.

وی با اشاره به عدم تمکین برخی از شرکت و سازمان‌های دولتی برای واگذاری اموال خود، گفت: به دنبال یک قانون قوی برای اجرای سیاست مولدسازی اموال و دارایی دولت هستیم و از این رو یک لایحه با رعایت جوانب مختلف در وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال تدوین هستیم و به دولت ارسال خواهد شد.

دژپسند افزود: به طور قطع ظرفیت مولد سازی دارایی‌های دولت بیشتر از 50هزار میلیارد تومان است که به تدریج محاسبه و ارزیابی می‌شود.

وزیر اقتصاد همچنین درباره تناقضات صحبت‌های مسوولان از میزان فروش نفت و درآمدهای نفتی در بودجه سال آینده تاکید کرد: هر چند که در بودجه رقم فروش نفت حدود یک میلیون بشکه است اما عدد واقعی فروش نفت بستگی به شرایط دارد.

دژپسند ادامه داد: درآمدهای نفتی براساس نسبت قیمت به مقدار فروش است و باید دید شرایط برای فروش نفت چگونه خواهد بود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها