کد خبر: 383344
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۲:۰۹:۰۰
| |

بازیکن فرانسوی سابق آرسنال:

مسی، رونالدو نیست/ او در لیگ برتر به مشکل می‌خورد

بازیکن فرانسوی سابق آرسنال می گوید لیونل مسی برخلاف کریستیانو رونالدو نمی‌تواند در لیگ‌های مختلف بدرخشد.

مسی، رونالدو نیست/ او در لیگ برتر به مشکل می‌خورد
کد خبر: 383344
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۲:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| بار دیگر زمزمه‌های پیوستن لیونل مسی به منچسترسیتی داغ شده است و گفته می‌شود او به دلیل اختلافاتی که در تیم بارسلونا است، راهی لیگ جزیره می‌شود.

امانوئل پتی درباره حضور لیونل مسی در لیگ برتر انگلیس گفت: صادقانه، من فکر نمی‌کنم که او متناسب با شدت بازی‌های لیگ برتر انگلیس باشد. او دوست ندارد به طور مداوم مورد یارگیری بازیکنان حریف باشد و مدافعان حریف روی پای او بروند. در اسپانیا، او محافظت می‌شود.

او گفت: این برای هواداران انگلیسی خوشحال کننده است که لیونل مسی را ببینند ولی من فکر نمی‌کنم مسی متناسب با لیگ برتر باشد و مثل رونالدو بتواند در این لیگ بدرخشد، من نمی‌دانم چرا یک باشگاه مثلا منچسترسیتی برای بازیکن 32 یا 33 سال پافشاری کند. اگر سیتی می‌خواست او را بخرد ، باید چند سال پیش سعی می‌کردند این کار را انجام دهند. مسی کریستیانو رونالدو نیست. از نظر جسمی، مسی با رونالدو فرق دارد. رونالدو یک هیولا است اما در 32 سالگی، مسی تنها یک یا دو سال دیگر در بالاترین سطح بازی می‌کند.

امانوئل پتی ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه در پایان درباره اعتراض لیونل مسی به اریک آبیدال گفت: مسی معمولا بازیکن ساکتی است و ندیده بودیم اینطور در شبکه‌های اجتماعی پیامی منتشر کند و این نشان دهنده این است که مسی در حال حاضر بسیار عصبانی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها