کد خبر: 383407
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۴:۲۳:۰۰
| |

رنگرز:

میرزازاده با صلاحدید کادر فنی به هند اعزام می‌شود/ به تصمیم بنا اعتماد کنیم

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: انتخاب امین میرزازاده برای رقابت‌های قهرمانی آسیا به منزله نفی علی‌اکبر یوسفی نیست.

میرزازاده با صلاحدید کادر فنی به هند اعزام می‌شود/ به تصمیم بنا اعتماد کنیم
کد خبر: 383407
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۴:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن رنگرز مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی درخصوص انتخاب کادر فنی برای اعزام کشتی‌گیر وزن 130 کیلوگرم به رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند گفت: در این موارد باید به تصمیمات کادر فنی و محمد بنا اعتماد کنیم چراکه این تصمیمات با رویکرد تقویت تیم ملی گرفته می‌شود و تشخیص سرمربی تیم ملی در این موارد درست بوده و همیشه نیز پاسخگوی تصمیمات خود بوده است.

رنگرز افزود: البته انتخاب امین میرزازاده برای رقابت‌های قهرمانی آسیا به منزله نفی علی‌اکبر یوسفی نیست و قطعا کادر فنی برای علی‌اکبر یوسفی و سایر فرنگی‌کاران برنامه فنی و آماده‌سازی جداگانه‌ای دارد.

مدیرفنی تیم‌های ملی با تأکید بر اینکه یوسفی کشتی‌گیر آینده‌دار و با آتیه درخشان و یکی از مدعیان وزن 130 کیلوگرم است، گفت: حضور یا عدم حضور در قابت‌های آسیایی به منزله تایید یا تکذیب شایستگی کشتی‌گیران و انتخاب آن‌ها نیست.

قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان در پایان گفت: تأکید کادرفنی در انتخاب ملی‌پوشان از رقابت‌های جام تختی بود و در هیچ جایی گفته نشده بود که نفر اول این مسابقات به رقابت‌های آسیایی اعزام خواهد شد. کادرفنی براساس سیاست‌های فنی نفرات را به مسابقات مختلف و متنوع اعزام می‌کند و هدف نهایی و همه تلاش‌ها متوجه حضور در رقابت‌های المپیک خواهد بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها