ممبینی نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شد

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای سمت ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

ممبینی نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شد
کد خبر: 383437
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۵:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ هدایت‌الله ممبینی با حضور در فدراسیون فوتبال در برای ریاست فدراسیون فوتبال نام نویسی کرد. وی در حال حاضر رییس کمیته داوران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است.

هدایت ممبینی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: آقای قنبرزاده و بهاروند نامزدهای پیشنهادی من برای سمت نایب رییس اول و دوم هستند. برای سمت نایب رییس بانوان نیز خانم علیپور از کارمندان سازمان لیگ پیشنهاد شده است.

او درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار کرد: هر کسی که سرمربی تیم ملی باشد، باید حمایت شود. ریاست فدراسیون و هیات رییسه بعدی باید در این باره تصمیم‌گیری کنند. موضوع مهم حمایت از تیم ملی است و حیف است در جام جهانی آتی که در خاورمیانه برگزار می‌شود، حضور نداشته باشیم. جامعه فوتبالی ما به شدت دنبال حضور در جام‌جهانی است.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره بدهی‌های این فدراسیون و ماجرای طلب چند میلیون دلاری ویلموتس از این فدراسیون گفت: بحث آقای ویلموتس در حال پیگیری است. الان درآمد در فدراسیون فوتبال خیلی کم است. در فوتبال دنیا درآمدها مشخص است. امیدواریم رشد و توسعه فوتبال را مانند سایر کشورهای دنیا انجام دهیم و اگر دسترسی لازم به منابع را نداشته باشیم، به مشکل می‌خوریم.

ممبینی در واکنش به ادعای سعید آذری مبنی بر این که انتخابات مهندسی خواهد شد و نام افراد برگزیده از قبل مشخص شده است، گفت: من این نقل قول و ایده را اگر قبول می‌کردم، قطعا در انتخابات ثبت نام نمی‌کردم. قطعا در هر انتخاباتی لابی وجود دارد و چون می‌خواهم فوتبال را شفاف ببینم، می‌گویم مهندسی شده نیست. هرکسی رییس فدراسیون فوتبال شد باید حمایت شود.

این نامزد ریاست فدراسیون فوتبال هم‌چنین درباره این که ناکامی تیم ملی امید و بزرگسالان به واسطه انتخاب‌های نادرست برای نیمکت مربیگری این تیم‌ها بخشی از دستاورد هیات رییسه فدراسیون فوتبال است که او هم عضوی از آن بود، اظهار کرد: قطعا من هم موافق هستم. روند خوبی در انتخاب سرمربی تیم ملی صورت نگرفت ولی باید بدانیم من یکی از 9 نفری بودم که عضو هیات رییسه هستند. من نباید بگویم چه کسی موافق بود یا مخالف اما اگر می‌خواهیم موفق شویم، باید در تیم‌های ملی برنامه‌ریزی و دقت نظر داشته باشیم.

وی با در ورشکسته بودن فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران هیچ وقت ورشکسته نخواهد شد. اگر در حساب فدراسیون فوتبال پولی هم نباشد، چون نیروی انسانی دارد، ورشکسته نمی‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها