ابراهیم شکوری:

50 نفر برای پست‌های مختلف فوتبال ثبت‌نام کردند

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال از اتمام فرآیند ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال خبر داد.

50 نفر برای پست‌های مختلف فوتبال ثبت‌نام کردند
کد خبر: 383455
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۶:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ابراهیم شکوری پس از اتمام مهلت قانونی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: تا این لحظه نزدیک به 50 نفر در انتخابات ثبت‌نام کرد که یک رکورد محسوب می‌شود. در بین این نفرات کسانی هستند که می‌توانند کمک حال ما شوند. از ساعت 4 به بعد کسی وارد فدارسیون نمی‌شود و فقط کسانی که در ساختمان هستند می‌توانند فرایند انتخابات را تکمیل کنند.

او افزود: از فردا نفرات می‌توانند لیست‌های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنند. در بحث ریاست هر نفر باید توسط 10 نفر از اعضای هیات‌رئیسه و نامزدهای عضویت در هیات‌رئیسه توسط پنج نفر تایید شوند.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد: پس از آن کمیته سه نفر تشکیل و اسناد و مدارک نامزدهای بررسی و برای حراست ارسال می‌شود. امیدوارم یک انتخابات خوب داشته باشیم. با توجه به شرایطی که کشورمان با آن مواجه است و شرایط تیم ملی، تصمیم بر این شد که انتخابات پیش از موعد مقرر در 25 اسفند 1398 برگزار شود.

شکوری درباره اینکه چند نفر برای ریاست فدراسیون فوتبال و چند نفر برای هیات‌رئیسه ثبت‌نام کردند، گفت: با توجه به اساسنامه، ما نمی‌توانیم بیشتر از هفت نفر برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد داشته باشیم. هر رئیسی باید توسط 10 نفر از اعضای هیات‌رئیسه تایید شود. در کل 50 نفر ثبت‌نام کردند و هفت، هشت نفر هم هم‌چنان در ساختمان هستند. تا یک ساعت دیگر می‌توانیم به طور قطعی اسامی داوطلبان را بگوییم.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال با خودداری از اعلام اسامی داوطلبان این انتخابات گفت: این انتخابات کیفی است و مردم رای نمی‌دهند بلکه اعضای مجمع رای خواهند داد. بعد از این صلاحیت‌ها از نظر مدارک، سوابق و حراست تایید شد می‌توان درباره اسامی نفرات اطلاع رسانی کرد.

او درباره مسئول برگزاری این انتخابات گفت: من به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مسئولیت برگزاری انتخابات را برعهده دارم.

شکوری درباره فرایند انتخاب سرمربی تیم ملی و انتقاد علی دایی از این اتفاقات گفت: روز چهارشنبه در زوریخ بودم و در جریان انتخاب سرمربی نیستم. من بحث لیگ قهرمانان آسیا، مطالبات ما از فیفا و انتخابات را دنبال می‌کنم. تصمیم‌گیری درباره مربیان با قسمت‌های دیگر است و به عنوان دبیرکل بحث اجرا و پیگیری مصوبات را برعهده دارم. من در جریان ریز اتفاقات نیستم و مانند همه شما از انتخاب سرمربی تیم ملی مطلع شدم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها