ادامه تنش میان عوامل فیلم کیمیایی و شهاب حسینی/ شوخی عوامل «پوست» در نشست خبری

نهمین روز از جشنواره فیلم فجر در حالی سپری شد که همچنان تنش میان عوامل برخی فیلم‌ها ادامه دارد.

ادامه تنش میان عوامل فیلم کیمیایی و شهاب حسینی/ شوخی عوامل «پوست» در نشست خبری
کد خبر: 383546
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۰:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| نهمین روز از سی و هشتمین جشنواره فجر هم به پایان رسید. نکته قابل توجه این بود که مانند شب هشتم اصحاب رسانه تا ساعات ابتدایی بامداد در پردیس ملت حاضر بودند؛ چرا که فیلم سینمایی «عنکبوت» ساعت 24 دیشب اکران شد.

این فیلم خارج از آثار حاضر در جشنواره بود؛ اما روز قبل از اکران مسئولان جشنواره ناگهان سانسی را برای اکران این فیلم در سینمای رسانه در نظر گرفتند. بازیگران این فیلم از جمله ساره بیات و تهیه‌کننده و کارگردان اثر هم در پردیس ملت حاضر بودند. البته محسن تنابنده بازیگر نقش اول فیلم هم به پردیس ملت نیامد.

در بخش اکران فیلم‌های کوتاه و مستند، مستند «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست اکران شد و نکته قابل توجه صندلی‌های پر سالن اکران این فیلم بود؛ چرا که در شب‌های دیگر جشنواره هم صندلی‌های خالی اکران این بخش بیش از صندلی‌های پر آن بودند.

از دیگر نکات سانس پایانی روز نهم جشنواره، اکران فیلم کوتاه پیش از فیلم مستند بود. بسیاری از کارگردانان فیلم کوتاه که در جشنواره حاضر بودند این گلایه را مطرح کردند که مخاطبانشان برای تماشای آثار کوتاه باید تا اتمام آثار مستند منتظر بمانند.

اکران پرحاشیه فیلم سینمایی «خون شد» از نکات منحصر به فرد جشنواره امسال بود. جدیدترین اثر مسعود کیمیایی در حالی در سینمای رسانه اکران شد که در ساعات قبل از اکران اعلام شد، این اثر نشست خبری نخواهد داشت.

پیش از این مسعود کیمیایی هم اعلام کرده بود که جشنواره فجر را تحریم می‌کند. سعید آقاخانی نیز پیرو کیمیایی عمل کرد و به سینمای رسانه نیامد. این در حالی است که بسیاری از اهالی رسانه و منتقدان پس از تماشای فیلم انتقاداتی را به کیفیت آن وارد کردند.

با وجود اینکه نشست خبری فیلم «خون شد» به صورت رسمی برگزار نشد، اما جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده کار دقایقی با اصحاب رسانه گفت‌وگو کرد. تهیه‌کننده «خون شد» در جمع خبرنگاران گفت: مسعود کیمیایی داشت تصمیم می‌گرفت که به جشنواره بیاید؛ اما بعد از اتفاقات شب گذشته (اظهارات شهاب حسینی در نشست خبری شین) گفت من چطور به آنجا (پردیس ملت) بیایم؟

اکران دو فیلم سینمایی «دشمنان» و «پوست» با آرامش نسبی و حواشی حداقلی، برگزار شد. نکته قابل توجه نشست شاد و متفاوت فیلم پوست بود. فیلم شوخی عوامل این فیلم با یکدیگر در نشست خبری در همان ساعات پایانی روز نهم جشنواره بار‌ها در فضای مجازی دست به دست شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها