کد خبر: 383570
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۰:۴۱:۲۸
| |

غلامرضا کاتب، عضو فراکسیون مستقلین مجلس:

ورود افراد آگاه و عالم به مجلس بر آینده کشور تاثیر می‌گذارد

یک‌ عضو فراکسیون مستقلین مجلس با تاکید بر اینکه «هر فردی در مسیر خود نیازمند علم و تخصص است»، گفت: فردی که با فهم و علم بالا وارد مجلس شود می‌تواند بر آینده کشور، نظام و مردم تاثیرگذار باشد.

ورود افراد آگاه و عالم به مجلس بر آینده کشور تاثیر می‌گذارد
کد خبر: 383570
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۰:۴۱:۲۸

اعتمادآنلاین| غلامرضا کاتب، عضو فراکسیون مستقلین مجلس، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره‌ شاخص‌های انتخاب درست و خصوصیات یک نماینده منتخب، اظهار کرد: محورها و شاخصه هایی که مقام معظم رهبری اشاره کردند در جهت منافع ملی و توسعه کشور بوده و می تواند در جهت عدالت محوری گام های مثبتی را فراهم سازد، در واقع فرمایشات رهبری در این باره بهترین راهکار در حوزه برنامه توسعه کشور خواهد بود.

نماینده مردم گرمسار در مجلس با تاکید بر لزوم برنامه محور بودن کاندیداهای انتخابات مجلس افزود: اگر کاندیداهای مجلس برنامه محور نباشند نمی‌توانند در ایفای نقش خود سیاست گذاری و برنامه ریزی مطلوبی داشته باشند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در هر صورت فرد در مسیر خود نیازمند علم و تخصص می‌باشد، کاندیداهای انتخابات مجلس نیز باید به این مهم توجه کنند؛ فردی که با فهم و علم بالا وارد مجلس شود می‌تواند بر آینده کشور، نظام و مردم تاثیرگذار باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها