کد خبر: 383624
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۲:۰۸:۱۴
| |

امام جمعه شیراز رقیب پیدا کرد/ باید رقابت کاملا سالم باشد

امام جمعه شیراز در پاسخ به اینکه احساس شما درخصوص اینکه رقیبی ندارید و تنها خودتان کاندیدای استان فارس برای مجلس خبرگان رهبری هستید چیست، بیان داشت: قانون انتخابات ما شاید به گونه ای باشد که انتخابات دلچسبی نداشته باشیم اما سوال اینجاست که مسئول پیدا کردن رقیب انتخاباتی، وزارت کشور یا بقیه نهادها نیستند، این موضوع مردمی است.

امام جمعه شیراز رقیب پیدا کرد/ باید رقابت کاملا سالم باشد
کد خبر: 383624
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۲:۰۸:۱۴

اعتمادآنلاین| لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز، با بیان اینکه منتظری کاندیدای دیگری است که در استان با هم رقابت سالم خواهیم داشت، گفت: افراد دیگر نیز بنا به آداب و اخلاق موجود در جامعه روحانیت از ثبت نام برای انتخابات انصراف دادند.

نماینده ولی فقیه در فارس همچنین اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی که تائید صلاحیت نشدند مشکلشان اخلاقی و یا غیره نبوده تنها در بحث علمی نتوانسته اند امتیاز لازم را کسب کنند و تائید علمی نشدند.


امام جمعه شیراز در پاسخ به اینکه تحلیل شما درباره عملکرد مجلس خبرگان رهبری در دوره قبل چیست، اظهار داشت: عملکرد این مجلس بر اساس شرح وظایفی که داشته تاکنون مطلوب گزارش شده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه هزینه خاصی برای انتخابات صرف نکرده و نخواهم داشت، اظهار داشت: برخی از کارمندان نهاد که تمایل داشتند در بحث انتخابات کمک کنند بشرط اینکه مرخصی بدون حقوق بگیرند آمده و در ستاد انتخاباتی ام فعالیت می کنند در ستاد هم هیچ هزینه ای به آنها پرداخت نمی شود.

دژکام در پاسخ به اینکه چرا نشست خبری در دفتر امامت جمعه برگزار نشده و این برنامه خبری در مسجد جامع شهدا برگزار شده است، تصریح کرد: تمام شرطم برای فعالیت انتخاباتی این بوده که از هیچ کدام از امکانات دفتر استفاده نشود.

وی افزود: استفاده از امکانات نهاد درحالیکه رقیب دیگری دارم منصفانه نیست و باید رقابت کاملا سالم باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها