احمد مرتضوی‌مقدم، رییس دیوان عالی کشور:

تضعیف شورای نگهبان خطایی نابخشودنی است

رییس دیوان عالی کشور گفت: چند روز دیگر انتخابات را داریم و ملتهب کردن صحنه‌ها در چنین موقعیتی ناامیدی در جامعه ایجاد می کند و اگر کسی شورای نگهبان را تضعیف کند، خطایی نابخشودنی است.

تضعیف شورای نگهبان خطایی نابخشودنی است
کد خبر: 383682
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۴:۰۴:۱۴

اعتمادآنلاین| احمد مرتضوی‌مقدم، رییس دیوان عالی کشور، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج قوه قضاییه که در دیوان عالی برگزار شد، گفت: بسیج یعنی حضور در همه صحنه ها. بسیج در بین همه اقشار جامعه است و از رهبر انقلاب تا ضعیف ترین فرد جامعه همه بسیجی اند. آیا حیف نیست که این برکت را که با حضور بسیج به دست آوردیم با رفتارها و گفتارهای ناموزون ایجاد ناامیدی در بین مردم کنیم.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت: چند روز دیگر انتخابات را داریم و ملتهب کردن صحنه‌ها در چنین موقعیتی ناامیدی در جامعه ایجاد می کند و اگر کسی شورای نگهبان را تضعیف کند، خطاهای نابخشودنی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما چیزی شبیه ظهور حضرت موسی است. قوم بنی اسرائیل سال‌ها تحت ظلم بودند. ملت ایران هم سال‌های سال تحت ظلم طاغوت بودند و ان‌شالله این انقلاب تا ظهور امام زمان(عج) ماندنی است.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: امسال مردم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه جشن خواهند گرفت.

وی گفت: بسیج یک ظرفیت انقلابی برای جمهوری اسلامی است و ماندگاری انقلاب به مجاهدت های بسیج ارتباط دارد و بسیج به یک قشر خاص مربوط نیست و همه بسیجی هستند.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: بسیج توانمندی های جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد و روحیه بسیجی است که این توانمندی ها را به روز می کند.بسیج در توزیع عدالت، تولید، خاموش کردن فتنه ها نقش دارد.

براساس این گزارش، پیش از این صارمی فرمانده بسیج قوه قضاییه بود که امروز سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور با حفظ سمت به عنوان فرمانده بسیج قوه قضاییه منصوب شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها