کد خبر: 383716
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۵:۰۸:۵۸
| |

صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا:

اصلاح‌طلبان می‌خواهند در قدرت بمانند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه شورای عالی اصلاحات از عدم ارایه لیست خبر می‌دهد و گروهی از اصلاح‌طلبان عنوان می‌کنند در جال جمع‌بندی برای معرفی لیست اصلاح‌طلبان پایتخت هستند، جزیی از پازل تبلیغاتی‌شان است تا از طریق مظلوم‌نمایی رای بالای به دست بیاورند.

اصلاح‌طلبان می‌خواهند در قدرت بمانند
کد خبر: 383716
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۵:۰۸:۵۸

اعتمادآنلاین| صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: طرح بحث رد صلاحیت‌های گسترده و بسته شدن دست اصلاح‌طلبان برای معرفی لیست در شرایطی است که آن‌ها در سال 94 با چهره‌هایی در انتخابات موفق شدند و صدای‌شان در دوره فعلی شنیده شد که مردم فقط تعداد کمی از آن 30 نفر را می‌شناختند. اما بعدا آقای صادقی یا خانم سلحشوری در طول این سه سال و چند ماه کاری نماند که انجامش ندهند و حرفی نماند که نزنند. اصلاح‌طلب‌های مجلس دهم مخصوصا در فضای مجازی رویکردی تهاجمی داشتند و بسیار فعال بودند.


او افزود: حتی آقایان حضرتی و مازنی به ریاست کمیسیون‌های اقتصادی و فرهنگی رسیدند که نشان از رای بالای اصلاح‌طلبان در بهارستان داشت.وقتی آقای آخوندی سه بار استیضاح شد و هر سه بار در کابینه ماند، فقط نشان دهنده این است که اصلاح‌طلبان در مجلس دهم اکثریت را داشتند.


محمد صادق کوشکی در پایان صحبت‌هایش گفت: واقعیت مسلم و غیرقبال انکار چیزی جز این نیست، تفکر اصلاح‌طلبی در لایه‌های جامعه رخنه کرده و طرفداران زیادی دارد. پس باید تاکید کرد، اصلاحات حذف نشدنی است.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها