کد خبر: 383735
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۰۷:۳۰:۰۰
| |

محمدکاظم انبارلویی، معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

صحبت کردن از تایید نشدن افراد در جریان اصلاح‌طلبی یک شگرد انتخاباتی است/ ده‌ها نفر از اصلاح‌طلبان در تهران و شهرستان‌ها تایید صلاحیت‌ شده‌اند/ اصلاح‌طلبان لیست واحد خواهند داد

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: این یک دروغ بزرگ است که در انتخابات پیش رو رقیبی برای اصولگرایان وجود ندارد؛ ده‌ها نفر از اصلاح‌طلبان در تهران و شهرستان‌ها تایید صلاحیت‌ شده‌اند و خواهید دید که آنها حتماً لیست خواهند داد.

صحبت کردن از تایید نشدن افراد در جریان اصلاح‌طلبی یک شگرد انتخاباتی است/ ده‌ها نفر از اصلاح‌طلبان در تهران و شهرستان‌ها تایید صلاحیت‌ شده‌اند/ اصلاح‌طلبان لیست واحد خواهند داد
کد خبر: 383735
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدکاظم انبارلویی، معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره احتمال حضور نداشتن اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم در قالب یک لیست واحد و با تمام قدرت توضیح داد: این یک شگرد تبلیغاتی است. در همه دوره‌ها اصلاح‌‌طلبان این روند را طی کرده‌اند. اول به اصل نظارت استصوابی اعتراض می‌کنند، بعد از آن اعلام می‌کنند که ما کسی را برای شرکت در انتخابات نداریم و لیست نمی‌دهیم و شرکت نمی‌کنیم، بعد هم در دقیقه 90 لیست انتخاباتی ارائه می‌دهند ( بیشتر بخوانیم ).

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: جریان اصلاح‌طلب برای مظلوم‌نمایی و جلب نگاه‌های مردم به سمت خود این روند را طی می‌کند. امسال هم همین کار را انجام می‌دهند و من مطمئن هستم حتماً لیست خواهند داد.

اصلاح‌طلبان لیست واحد خواهند داد

او در پاسخ این سوال که «به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در این دوره نمی‌توانند لیست بدهند و حمایت از چهره‌های اصلاح‌طلب حزبی و مستقل خواهد بود، آیا ترجیح نمی‌دادید که اصلاح‌طلبان با لیست قدرتمند و با همه توان در عرصه انتخابات حضور پیدا می‌کردند»، گفت: معتقدم لیست واحد خواهند داد و به اندازه کافی هم آدم دارند که در لیست خود قرار دهند.

انبارلویی همچنین در پاسخ این سوال که پیروزی در انتخابات بدون حضور رقیب برای شما و اصولگرایان شیرین است، گفت: همان‌طور که گفتم لیست ندادن اصلاح‌طلبان یک دروغ بزرگ است. آنها حتماً لیست خواهند داد. همچنین این هم یک دروغ بزرگ است که در انتخابات پیش رو رقیبی برای اصولگرایان وجود ندارد؛ ده‌ها نفر از اصلاح‌طلبان در تهران و شهرستان‌ها تایید صلاحیت‌ شده‌اند و خواهید دید که آنها حتماً لیست خواهند داد ( بیشتر بخوانیم ).

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها