محمدرضا بادامچی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

حضور حداکثری اصولگرایان در مجلس یازدهم تبلیغاتی بیش نیست/ تخریب علیه اصلاحات غیرمنصفانه است/ سهم اصلاح‌طلبان از مجلس یازدهم مشخص نیست/ اصلاح‌طلبان در مجلس دهم مظلوم واقع شدند

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: متاسفانه اخیراً علیه روند اصلاحات تخریب‌های سیاسی صورت گرفته که این غیرمنصفانه است. ممکن است این تخریب‌ها در کوتاه‌مدت بر اذهان مردم تاثیر منفی بگذارد، اما در درازمدت مردم متوجه می‌شوند که اصلاح‌طلبان دغدغه‌ای جز کشور و ارتقای توسعه کشور ندارند.

حضور حداکثری اصولگرایان در مجلس یازدهم تبلیغاتی بیش نیست/ تخریب علیه اصلاحات غیرمنصفانه است/ سهم اصلاح‌طلبان از مجلس یازدهم مشخص نیست/ اصلاح‌طلبان در مجلس دهم مظلوم واقع شدند
کد خبر: 383740
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شیرین جمشیدیان- محمدرضا بادامچی نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، تاکید کرد که سهم اصلاح‌طلبان از مجلس آینده مشخص نیست و نمی‌توان به‌ طور قطعی گفت اصلاح‌طلبان از مجلس یازدهم چقدر سهم خواهند داشت؛ چون بسیاری از کاندیداهای اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شده‌اند، اما امکان تایید صلاحیت آنها وجود دارد.

تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب حضور مردم پای صندوق‌های رأی را افزایش می‌دهد

او در ادامه گفت: تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب در نشاط انتخاباتی تاثیر بسزایی خواهد داشت. همچنین با تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب حضور مردم پای صندوق‌های رأی افزایش می‌یابد. اگر تعداد اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت‌شده کم باشد، سهم اصلاح‌طلبان از مجلس یازدهم ناچیز خواهد بود.

اصلاح‌طلبان دغدغه‌ای جز ارتقای کشور ندارند

این نماینده مجلس در پاسخ این سوال که راهکار افزایش مشارکت مردم در عرصه انتخابات چیست توضیح داد: متاسفانه اخیراً علیه روند اصلاحات تخریب‌های سیاسی صورت گرفته که این غیرمنصفانه است. ممکن است این تخریب‌ها در کوتاه‌مدت بر اذهان مردم تاثیر منفی بگذارد، اما در درازمدت مردم متوجه می‌شوند که اصلاح‌طلبان دغدغه‌ای جز کشور و ارتقای توسعه کشور ندارند.

بادامچی ادامه داد: اگر بتوانیم کسانی را که به تخریب‌های سیاسی دست می‌زنند با عمل خودمان مهار کنیم، بسیار به نفع کشور و توسعه کشور خواهد بود. در این صورت مشارکت مردم در انتخابات هم افزایش پیدا می‌کند.

او رابطه دولت و مجلس آینده را به تحولات چند روز اخیر منوط دانست و گفت: حضور دلسوزان انقلاب و اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم قطعاً به نفع هر دولتی است. من امیدوارم تلاش همه‌جانبه اصلاح‌طلبان برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی و تبیین عملکردشان به نتیجه برسد.

اصلاح‌طلبان در مجلس دهم مظلوم واقع شدند

این عضو فراکسیون امید تاکید کرد: ما در مجلس دهم مظلوم واقع شدیم. طرح‌ها و لوایح مترقی خوبی را پیگیری کردیم و آنها را به تصویب رساندیم، اما عده‌ای به دلیل برخوردهای سیاسی این موارد را بازگو نمی‌کنند و من از این موضوع گله‌ دارم.

به گفته بادامچی، اصولگرایان پشتوانه محکمی ندارند و حضور حداکثری اصولگرایان در مجلس یازدهم تبلیغاتی بیش نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها