کد خبر: 383828
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۰۹:۳۹:۰۰
| |

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا:

پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید «مجاهدِ مسئول» باشد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید پلیس مجاهدِ مسئول باشد، یعنی از مامورِ معذور و مامورِ مسئول عبور کرده باشد و به مجاهدِ مسئول برسد.

پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید «مجاهدِ مسئول» باشد
کد خبر: 383828
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «سردار احمدرضا رادان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا درباره مامور مجاهد در تراز انقلاب اسلامی گفت: در معماری ناجای آینده ما به دو موضوع توجه خاص داریم. با توجه به پیش‌بینی‌هایی که برای آینده می‌شود، پلیس باید هوشمند باشد، البته هوشمندی فقط در تجهیزات نیست، بلکه ما هوشمندی را در شخص، تجهیزات و سازمان می‌بینیم.

وی ادامه داد: همچنین پلیس باید ویژگی مجاهدِ مسئول را دارا باشد، یعنی از مامورِ معذور و مامورِ مسئول عبور کرده باشد و به مجاهدِ مسئول برسد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا تصریح کرد: چشم‌انداز ناجای آینده تا سال 1414 است.ما امیدواریم برنامه‌های معماری ناجای آینده را تا سال آینده به پایان برسانیم. آن چیزی که مسلم است این است که در ناجای آینده مامورِ پلیس باید به مامورِ مجاهدِ مسئول رسیده باشد و باید از حیث آموزش، تجهیزات، عزت و اقتدار، هوشمندی و فهم فردی باید در رتبه‌های بالایی قرار گیرد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: طبیعی است، باید با توجه به تعریفی که از ویژگی‌های پلیس در در تراز انقلاب اسلامی داریم، آموزش‌های لازم نیز به آن‌ها ارائه می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها