عمار حکیم: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود

«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیامی نوشت: پیروزی این نهضت نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر جهان بود.

عمار حکیم: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود
کد خبر: 383855
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۰:۳۱:۲۵

اعتمادآنلاین| «سیدعمار حکیم» با انتشار این پیام نوشت که از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب آن بود که اسلام را محور و روش خود قرار داد و مرجعیت دینی همواره رهبری آن را بر عهده گرفت و امام خمینی قدس سره رهبر و بنیانگذار آن بود.

حکیم ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی محبوبیت فراوان، مسالمت‌آمیز بودن و ملی بودن آن بود و در همه جزئیات خود به ملت ایران وابسته ماند و هیچ کمکی از نیروهای خارجی نگرفت و توانست میان همه طیف‌های ملت ایران اتحاد و انسجام برقرار کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق به نقش ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت که این انقلاب برنامه‌ای کامل برای اداره حکومت و رهبری امت داشت و متولی دفاع از مسائل بزرگ اسلامی و در راس آنها مساله فلسطین شد.

حکیم افزود: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را به ملت مسلمان ایران و رهبری داهیانه آن، امام خامنه‌ای دام ظله تبریک می‌گوییم و پیشرفت، ثبات و شکوفایی بیشتر جمهوری اسلامی و ملت مسلمان آن را آرزو می کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها