کد خبر: 383858
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۰:۳۹:۲۳
| |

ابتکار:

تفرقه‌افکنان بجای نفرت‌پراکنی در جهت انسجام ملی قدم بردارند

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: تفرقه افکنان به جای برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی فضایی نفرت پراکنی، در جهت وحدت، همگرایی و انسجام ملی که پیام امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، گام بردارند.

تفرقه‌افکنان بجای نفرت‌پراکنی در جهت انسجام ملی قدم بردارند
کد خبر: 383858
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۰:۳۹:۲۳

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه زنان و خانواده ایرنا، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه مردم ایران و آزادگان جهان که از دور و نزدیک تحولات جمهوری اسلامی ایران را شاهد و ناظر هستند تبریک گفت و یادآور شد: در این سال ها کشور ما، فراز و نشیب های بسیاری داشته یا دچار آن شده اما توانسته با تکیه بر مردم از آن سربلند بیرون آید.

وی خاطرنشان کرد: طی 41 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، پیشرفت ها و دستاوردهای غیرقابل انکاری داشتیم، پیشرفت هایی که با وجود جنگ اقتصادی و روانی در کشور همانند نوری از پشت ابر و پرده ضخیم مشکلات، خود را نمایان می کند و به شدت نشان دهنده امید به آینده است. نشان می دهد جامعه ایران با وجود غم ها، دلخوری ها، انتقادات و عزاداری های ناخواسته محکم، مقاوم، پویا، شاداب و زنده است.

ابتکار در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی از دارایی معنوی آنان است، تشریح کرد: این مالکیت معنوی نه تنها متعلق به همه مردم ایران بلکه حتی همه آزادگان جهان که به دنبال رهایی از سلطه، ستم گری و بردگی می گردند و به جمهوری اسلامی ایران نگاه دارند، است.

وی یادآور شد:حق مصادره این حق معنوی را نداریم و امیدواریم گروه های خاصی که اقلیت هم هستند و به دلیل اقلیت بودن، اینقدر سعی در اخلال و سروصدا و نفرت پراکنی می کنند امسال از شهید بزرگوار سردار سلیمانی که در طول زندگی و شهادت ایشان مایه الفت و وحدت و به هم پیوستن مردم ایران بود درس بگیرند؛ سردار رشید، شجاع و قهرمان مبارزه با استکبار و داعش که قهرمان ملی جهانی است زیرا در عین حال مبارزات خارجی، در صحنه داخل قهرمان به هم پیوستن طیف های متعدد و متکثر جامعه بود.

ابتکار ابراز امیدواری کرد با الگو گرفتن از سردار سلیمانی، دیگر صدای تفرقه، نفرت پراکنی و فحاشی در هیچ مراسمی را نشنویم، صداهایی که فقط دشمن را شاد می کند.

وی به تفرقه افکنان توصیه کرد: بهتر است به جای برنامه ریزی و سازمان دهی ایجاد فضایی نفرت پراکنی، در جهت وحدت و همگرایی و انسجام ملی که پیام امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، گام بردارند.

چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز سه شنبه برگزار شد.

مردم غیور ایران بار دیگر درک و فهم خود را با حضور گسترده در راهپمیایی 22 بهمن نشان داده و ثابت کردند که شرایط سخت و دشواری‌های موجود مانع حمایت آن‌ها از کشور و نظام نخواهد بود. چهل و یکمین سالگرد انقلاب مردم ایران در حالی از سوی مردم و مسئولان گرامی داشته شد که تقارن آن با موضوعات مهم سیاسی و بین‌الملل بر اهمیت آن افزود.

ایام دهه فجر سال جاری با ایام بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مصادف شده است و بسیاری از علاقمندان به فرمانده شهید سپاه قدس در راهپیمایی امسال نام و راه او را گرامی داشتند.


کمتر از 10 روز دیگر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. انتخاباتی که با توجه به شرایط موجود کشور بسیار مهم ارزیابی می‌شود و حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن نوید تکرار همان حضور پررنگ در انتخابات دارد. شرایط در منطقه و جهان به ویژه در یک ماه گذشته هم از دلایل دیگر اهمیت 22 بهمن سال 98 است.


زیاده‌خواهی رئیس‌جمهوری آمریکا این بار در جلد و قالب تازه و موسوم به «معامله قرن» رونمایی شده است و تکه‌تکه کردن سرزمین فلسطین را هدف قرار داده است.

حضور مردم در جشن انقلاب نظامی که بزرگترین حامی مردم مظلوم فلسطین در منطقه است می‌تواند نقشه شوم دونالد ترامپ را با چالش‌های بی‌شماری مواجه کند. راهپیمایی 22 بهمن سال جاری با توجه به دشواری‌های اقتصادی مردم و رویدادهای پاییز و زمستان سال جاری برای مسئولان کشور هم مهم است و حمایت مردم از انقلاب با تمام سختی‌های موجود امیدها و نقشه‌های آمریکا، متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کشور را ناامید و نقش برآب می‌کند.

منبع:‌ ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها