کد خبر: 383918
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۲:۰۹:۱۴
| |

مرحله پایانی سوپر لیگ کاراته به سال آینده موکول شد

برگزاری مرحله پایانی رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور به سال آینده و بعد از پایان برنامه های تیم ملی در راه کسب سهمیه المپیک موکول شد.

مرحله پایانی سوپر لیگ کاراته به سال آینده موکول شد
کد خبر: 383918
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۲:۰۹:۱۴

اعتمادآنلاین| پرونده مرحله مقدماتی این رقابتها پنجشنبه گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران با مشخص شدن چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی بسته شد.

بر همین اساس از گروه یک تیم‌های پاس ناجا با 24 امتیاز به عنوان تیم اول و رعد پدافند هوایی ارتش با 21 امتیاز به عنوان تیم دوم و از گروه 2 تیم دانشگاه با 30 امتیاز بعنوان تیم اول و آوای رزم با 21 امتیاز بعنوان تیم صعود کردند.

در حالی که گفته می‌شود هفته پایانی و مرحله نیمه نهایی قبل از پایان سال برگزار خواهد شد، ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ با رد این موضوع گفت: هنوز به تاریخ دقیقی برای برگزاری مسابقات نرسیده‌ایم، ولی چیزی که قطعی شده، اینکه تا پایان سال 98 این مسابقات برگزار نخواهد شد.

وی افزود: شرایط حساس تیم ملی در مسیر کسب سهمیه المپیک و اهمیت حضور ملی پوشان در ترکیب تیم‌های باشگاهی خود باعث شد تا در این خصوص تصمیم به تعویق مسابقات تا ابتدای سال آینده اتخاذ شود. در این مورد هم با کادر فنی تیم ملی هماهنگ هستیم.

پایدار در پایان گفت: دو تاریخ را در فروردین و اردیبهشت مدنظر داریم که ان شالله بعد از هماهنگی با سرمربی تیم ملی تاریخ دقیق را مشخص خواهیم کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها