حجت الاسلام و المسلمین ادیانی رئیس عقیدتی و سیاسی ناجا:

عده ای خواسته و یا ناخواسته رژیم شاهنشاهی را تقدیس می کنند

رئیس عقیدتی و سیاسی ناجا گفت: انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به استکبار و استبداد است.

عده ای خواسته و یا ناخواسته رژیم شاهنشاهی را تقدیس می کنند
کد خبر: 383920
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۲:۱۲:۱۲

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بجنورد، با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهارکرد: مردم بار دیگر با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی 22 بهمن، عهد خود را نسبت به انقلاب و آرمان های انقلاب نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک نه بزرگ در مقابل نظام پوسیده شاهنشاهی بود، افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به وجود آمد که رژیم شاهنشاهی به مدت دو هزار و 500 سال بر مردم حکومت کرده بود، نظامی که استقلال، آزادی و ارزش های معنوی مردم را به یغما برده بود، نظامی که در آن حتی مردم اجازه اظهار نظر نداشتند.

ادیانی ادامه داد: انقلاب اسلامی خط پایانی بر نظام طاغوت شاهنشاهی بود و برای اولین بار در حساس ترین منطقه حکومتی بر اساس آموزه های دینی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این روزها عده ای خواسته و یا ناخواسته رژیم شاهنشاهی را تقدیس می کنند، تاکید کرد: اما رژیم شاهنشاهی هیچ چیزی جزء بدبختی، عقب ماندگی و گرفتاری برای ملت ایران نداشت.

رئیس عقیدتی و سیاسی ناجا تصریح کرد: انقلاب اسلامی از همان اولین روز تاسیس یک نه بزرگ به آمریکا گفت و یکی از اصول قطعی این انقلاب مبارزه با سلطه گران و قلدران است.

وی ادامه داد: سرآغاز و نقطه شروع این انقلاب انحلال زیاده خواهی های غرب و پایان سلطه غرب است.

ادیانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سایر ملت ها از این انقلاب درس گرفته اند که می توانند با آموزه های دینی کشور خود را اداره کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هستیم، گفت: برگزاری انتخابات یکی از دست آوردهای انقلاب اسلامی در کشور بوده است که در زمان رژیم شاهنشاهی مردم حتی با صندوق های رای آشنا نبودند.

رئیس عقیدتی و سیاسی ناجا اظهارکرد: امام خمینی(ره) فرمودند مردم در انتخابات به افرادی رای دهند که طعم فقر را چشیده اند، متعهد به کشور و اسلام باشند.

وی تاکید کرد : این انقلاب در آستانه چله دوم، به مجلس انقلابی، بصیر و کارآمد نیاز دارد.

ادیانی تصریح کرد: مردم به تکلیف خود عمل کرده اند و مسئولان باید قدرشناس باشند، مردم خودشان مسئولان را بر می گزینند و توقع دارند که مسئولان نیز با مردم و برای مردم باشند.

وی گفت: مردم خواهان حل مشکلات هستند.

مردم بجنورد در راهپیمایی امروز با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود انزجار خود را نسبت به دشمنان انقلاب نشان دادند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها