کد خبر: 383925
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشت/ مشارکت حداکثری مردم پیام روشنی به دشمنان و دوستان انقلاب دارد

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس پیام روشنی به دشمنان و دوستان انقلاب می‌دهد، دوست را امیدوارتر و دشمنان را دلسردتر می‌کند.

باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشت/ مشارکت حداکثری مردم پیام روشنی به دشمنان و دوستان انقلاب دارد
کد خبر: 383925
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام مجید انصاری در حاشیه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است. احساس می‌کنم ایشان در راهپیمایی حضور دارند.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی پاسخ قاطع و روشنی به تهدیدهای آمریکا و برنامه‌های خباثت‌آمیز و تحریم‌هایش است که تلاش می‌کند مردم را ناامید و از نظام جدا کند؛ از این رو حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار با اهمیت بود.

انصاری حضور مردم در انتخابات را هم بسیار مهم خواند و گفت: نظام جمهوری اسلامی به وسیله مردم ایجاد شده لذا حضور مردم در تمامی عرصه‌ها به خصوص انتخابات بسیار مهم است چون سرنوشت کشور و خود را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه مجلس خانه مردم و محل ریل گذاری کشور است، افزود: حضور در این دوره از انتخابات به دلایل مختلف داخلی و خارجی دارای اهمیت است. مشارکت حداکثری پیام روشنی به دشمنان و دوستان دارد، دوستان انقلاب را امیدوارتر و دشمنان را دلسردتر می‌کند. بنابراین باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها