وزیر نیرو خبر داد؛

بهره‌برداری از 33 هزار میلیارد تومان پروژه آب و برق تا پایان سال جاری

وزیر نیرو با اشاره به اینکه تا پایان سال، 33 هزار میلیارد تومان طرح آب و برق به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: تا امروز 143 پروژه را با سرمایه‌گذاری 22 هزار میلیارد تومانی در 23استان کشور افتتاح کردیم.

بهره‌برداری از 33 هزار میلیارد تومان پروژه آب و برق تا پایان سال جاری
کد خبر: 383949
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۳:۲۶:۱۸

اعتمادآنلاین| رضا اردکانیان روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با تبریک یوم‌الله 22بهمن، افزود: 22 بهمن روز ملی ما ایرانیان است.

وزیر نیرو بیان کرد: هر ملتی روز ملی دارد و آن روز را با مراسمی گرامی می‌دارند. در اغلب موارد، مراسم روز ملی کشورها، مراسمی رسمی است و ناظر بر دعوت از شرکت‌کنندگان رسمی و تشریفات خاص است.

اردکانیان افزود: این در حالی است که در ایران روز ملی به معنای گرامیداشت 22 بهمن سال 57 است ولی خاصیت متفاوتی دارد و آن این است که علاوه بر گرامیداشت این حماسه، نگاه به آینده نیز وجود دارد.

وزیر نیرو با بیان اینکه هر 22 بهمن به میدان می‌آییم تا مجددا هم پیمان شویم، گفت: همه مردم به میدان می‌آیند و دعوت رسمی نیست و مراسمی سراسری است.

اردکانیان تاکید کرد: امسال هم این مراسم با ویژگی خاص و با چهلم شهادت سپهبد سلیمانی که به عنوان یک سرباز جاوید وطن نامش در تاریخ ایران ثبت است، همزمان شد.

وزیر نیرو اضافه کرد: ما این را بسیار شنیده و خود نیز برای دیگران بسیار دعا می‌کنیم که خداوند عمر با برکتی دهد، حال دیدیم که رفتن و شهادت پربرکت هم بسیار پرمعنا و شهادت سردار سلیمانی شروع برکاتی برای انقلاب است.

اردکانیان با بیان اینکه امیدواریم خداوند همه ما را قدردان کند تا به عنوان خدمتگزاران مردم در صنعت آب و برق به وظایف‌مان عمل کنیم، خاطرنشان کرد: همانطور که رییس جمهوری در سخنرانی خود تاکید کرد، قرار گذاشتیم از نیمه سال تا پایان سال 227طرح بزرگ آب و برق را با سرمایه‌گذاری 33هزار میلیارد تومان تا پایان سال افتتاح کنیم.

وزیر نیرو ادامه داد: امروز که 22بهمن است هفته پانزدهم را پشت سرگذاشتیم و در این بازه زمانی 143 پروژه را با سرمایه‌گذاری 22 هزار میلیارد تومانی در 23 استان کشور افتتاح کردیم.

اردکانیان افزود: آخر این هفته میهمان مازندرانی‌های خونگرم هستیم و هفته آینده را با سفر به هرمزگان آغاز می‌کنیم و انشالله این مسیر ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها