مدارس کدام استان‌ها فردا چهارشنبه 23 بهمن تعطیل است؟

مدارس برخی استان‌های کشور فردا چهارشنبه 23 بهمن ماه به دلیل برودت و سردی هوا تعطیل هستند.

مدارس کدام استان‌ها فردا چهارشنبه 23 بهمن تعطیل است؟
کد خبر: 383981
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۵:۵۷:۰۳

اعتمادآنلاین| مدارس برخی استان‌های کشور فردا چهارشنبه 23 بهمن ماه به دلیل برودت و سردی هوا تعطیل هستند. هر گونه خبر تعطیلی مدارس در این خبر اعلام می شود.

تعطیلی مدارس کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: کلیه مقاطع تحصیلی، پیش‌دبستانی و دانشگاه‌های استان به جزء شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و بخش مرکزی گیلانغرب فردا (چهارشنبه) به علت کاهش شدید دما و یخبندان تعطیل است.

جلیل بالایی اعلام کرد: ستاد مدیریت بحران استانداری با موافقت استاندار کرمانشاه به موجب گزارش هواشناسی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی، مدارس را در روز چهارشنبه تعطیل اعلام کرده است. بارش شدید برف دمای هوای برخی شهرستان‌های استان کرمانشاه تا 10 درجه زیر صفر رسانده است. استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 325 هزار دانش آموز است.

تعطیلی مدارس فیروزکوه

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی این شهرستان برای فردا خبر داد.

یوسفی جمارانی اظهار داشت: تمام مدارس فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی تعطیل است.

تعطیلی مدارس گیلان

روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: به علت بارش برف و یخبندان همه مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در 2 نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه 23 بهمن تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است مدیران و عوامل اجرایی مدارس با حضور در محل خدمت و هماهنگی لازم با انجمن اولیا و مربیان برای برف روبی سقف و محوطه مدارس و مراقبت از ساختمان‌ها و اماکن اهتمام لازم داشته باشند.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها