کد خبر: 383987
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۶:۲۶:۲۵
| |

وزیر دفاع: راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت در انتخابات، انسجام ملی را مضاعف می‌کند

وزیر دفاع گفت: راهپیمایی 22 بهمن و شرکت گسترده در انتخابات به عنوان دو مصداق وحدت در کشور، ‌انسجام و وحدت ملی امت اسلامی را مضاعف‌ کند.

وزیر دفاع: راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت در انتخابات، انسجام ملی را مضاعف می‌کند
کد خبر: 383987
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۶:۲۶:۲۵

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع قرار بود امروز به مناسبت یوم الله 22 بهمن در جمع راهپیمایان شهر رشت سخنرانی کند، اما به دلیل بارش سنگین برف و معطلی در مسیر روبار به رشت موفق به حضور در جمع راهپیمایان نشد.

‌امیر سرتیپ حاتمی در گفت‌وگو با مرکز سیمای گیلان ‌در رودبار با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم رشت، رودبار و تمامی گیلانی‌های عزیز اظهار داشت: توفیق حضور در جمع مردم شهیدپرور استان گیلان و به ویژه مردم شریف رشت به دلیل شرایط جوی و اتفاقات جاده‌ای حاصل‌ نشد.

او با تبیین شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه پیشرفت‌های دفاعی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی از شرایطی در حوزه دفاعی و بازدارندگی برخوردار است که توانایی تولید تسلیحات دفاعی راهبردی مبتنی بر ظرفیت و دانش داخلی را کاملاً داراست و قادر است تمامی نیازهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در هر سطحی تأمین و در اختیار نیروهای مسلح قرار دهد.

وزیر دفاع تصریح کرد: نیروهای مسلح تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا به سطحی از اقتدار و بالندگی ر‌سیده ‌که توانسته سایه تهدیدات را از سرملت و کشور دور نگه دارد که در آخرین اقدام دفاعی خود موفق شد پایگاه عین‌الاسد را در پاسخ به اقدام جنایتکار آمریکا، مقتدارانه ‌هدف قرار داده و سیلی محکمی به شیطان بزرگ بزند.

امیر سرتیپ حاتمی با ابراز امیدواری نسبت به آینده انقلاب اسلامی افزود: ان‌شاءالله به برکت این انقلاب و خون شهدای عزیز وطنمان، ایستادگی و مقاومت مردم در برابر فشارهای حداکثری دشمنان نظام ادامه خواهد یافت و با سربلندی از این مهلکه بیرون خواهند آمد.

او با اشاره به راهپیمایی عظیم ملت بزرگ ایران و منطقه در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش افزود: ان‌شاءالله‌ راهپیمایی 22 بهمن و شرکت گسترده در انتخابات نیز به عنوان دو مصداق وحدت در کشور، ‌انسجام و وحدت ملی امت اسلامی را مضاعف‌ کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها