الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی در انتخابات تجلی پیدا می‌کند/ مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه امنیت ملی کشور است/ برای داشتن انتخابات رقابتی باید به همه جریان‌ها میدان داده شود

یک عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: آنچه که می‌تواند مشارکت مردم را در انتخابات تقویت کند انتخابات رقابتی است که در مردم انگیزه ایجاد می‌کند تا به پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی در انتخابات تجلی پیدا می‌کند/ مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه امنیت ملی کشور است/ برای داشتن انتخابات رقابتی باید به همه جریان‌ها میدان داده شود
کد خبر: 384003
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۰۹:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات یکی از مقوله های مهم و از اصول و دستاوردهای انقلاب اسلامی است‌. نقش مردم و شکل مردم سالاری در انقلاب اسلامی در انتخابات تجلی پیدا می کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار کرد: از اول انقلاب تاکنون آنچه که ما را نسبت به نظام قبلی و نظام ها و دولت های منطقه ممتاز کرده است، برگزاری انتخابات است و مردم ما نیز این امر را به خوبی درک کرده اند. مردم باید از این حق مهم و اساسی که انقلاب به عنوان دستاورد به آن ها داده حداکثر استفاده را کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در سخت ترین شرایط و در زمان جنگ هیچ گاه یک روز انتخابات به عقب نیفتاد و همیشه با مشارکت بالای مردم برگزار شده است. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جزء اساس کار و به عنوان پشتوانه امنیت ملی کشور است. مردم باید تصویری قوی از مشارکت خود را به دنیا مخابره کنند و این، امنیت کشور را تامین می کند.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه تاکید کرد: آنچه که می تواند مشارکت مردم را در انتخابات تقویت کند رقابت است که در افراد انگیزه ایجاد می کند تا به پای صندوق های رأی حاضر شوند. برای داشتن انتخابات رقابتی باید به همه جریان‌ها و تفکرات موجود نظام و تمام آنهایی که دلشان برای تمامیت ارضی و اصل انقلاب می‌تپد میدان داده شود تا قوی‌ترین نیروها باهم رقابت کنند.

حضرتی در پایان افزود: در مسابقه بین قوی‌ترین تیم‌هاست که شاهد مشارکت حداکثری هستیم. هر چقدر رقابت ضعیف‌تر باشد انگیزه افراد برای مشارکت کمتر خواهد بود. امیدوارم در زمان باقی مانده شورای محترم نگهبان بتواند با تایید تعدادی از چهره‌هایی که در شدت رقابت موثر هستند، به برگزاری انتخاباتی باشکوه کمک کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها