پوریا رحیمی سام:

«کرگدن» نوعی نگاه سینمایی دارد/ رعایت کیفیت در پایان‌بندی سریال

بازیگر سریال «کرگدن» معتقد است که این مجموعه پیچیدگی‌هایی در روایت دارد و از نوعی ساختار و نگاه سینمایی برخوردار است.

«کرگدن» نوعی نگاه سینمایی دارد/ رعایت کیفیت در پایان‌بندی سریال
کد خبر: 384012
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۰۹:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| پوریا رحیمی سام، درباره تجربه حضور در سریال «کرگدن» که به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود، بیان کرد: بنای ما از روز اول این بود که این سریال، کار متفاوتی باشد اما من خودم باور نداشتم چون همه سازندگان چنین ادعایی را دارند، اما کیارش اسدی‌زاده واقعاً ایستادگی کرد تا کار متفاوتی باشد.

او ادامه داد: علی‌رغم اینکه بسیاری از مشکلات تولیدی گریبان‌گیر سریال شد اما همه پشت کیفیت سکانس‌های سریال ماندیم تا به لحاظ فیلمنامه و اجرا با دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی متفاوت باشد.

نوعی نگاه سینمایی پشت این کار وجود داشت و می‌خواستیم مسیر جدیدی در آثار شبکه نمایش خانگی باز شود. هرچند می‌دانستیم کار سختی هم هست و شاید مردم برنتابند که داستان کمی پیچیده شود اما الان می بینم که خیلی بازخوردهای خوبی می‌دهند.



این بازیگر درباره طنازی‌های خود در این سریال و اینکه چقدر دیالوگ‌ها را براساس فیلمنامه پیش می برد، نیز عنوان کرد: ما گزاره‌هایی از شخصیت خود را می‌آوریم با این حال در تلاشم که ببینم قصه چه نیاز دارد.

او در واکنش به پیش رفتن قصه در قسمت‌های اخیر و اینکه مخاطب دوست دارد زودتر قصه وارد جریان مافیای واردات دارو شود، اظهار کرد: در بسیاری از سریال‌های خانگی این مشکل پیش امده بود که با افت ریتم و کیفیت مواجه شده بودند اما من خیلی به ادامه سریال «کرگدن» امیدوارم چون می دانم این سریال به سمت پایان‌بندی درستی رفته و سعی شد فیلمنامه در پایان هم همین حد از کیفیت را نگه دارد.

پوریا رحیمی سام با اشاره به بازی خود در فیلم «من می‌ترسم» ساخته بهنام بهزادی جشنواره فیلم فجر و محور اصلی آن که در به نمایش درآمد بیان کرد: این فیلم حرف جدیدی را درباره قدرت و آدم‌ها مطرح می کرد؛ اینکه قدرت در آدم‌ها دست به دست می شود و با خودش فساد می‌آورد حرف بدیعی است و به شکل بدیعی هم در این فیلمنامه به آن پرداخته شده است.

او ادامه داد: فکر می‌کنم این اتفاق عارضه جامعه ما شده و می‌تواند در برخی مقاطع به یک بحران هم تبدیل شود.

این بازیگر با اشاره به مناسبات میان مردم در این فیلم اظهار کرد: چند سکانس هلی‌شات در فیلم از میادین و معابر شهر وجود وارد و این نگاه را نشان می‌دهد که ما آدم ها چقدر راحت از یکدیگر رد می شویم.

او در پایان گفت: ما آنقدر بین خودمان و رحمی که نسبت به هم داریم مشکل داریم که نسبت به قدرت دیگران بر ما این مشکل وجود ندارد اقای بیضایی هم وقتی حرف های اخیرشان را مرور کنیم همه چیز را از خود ما می‌بیند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها