«دیلی بیست» خبر داد: دیدار «برایان هوک» با نماینده گروهک تروریستی منافقین

پایگاه خبری «دیلی بیست» با استناد به یک سند قانونی از دیدار نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با نماینده اعزامی گروهک تروریستی منافقین خبر داد.

«دیلی بیست» خبر داد: دیدار «برایان هوک» با نماینده گروهک تروریستی منافقین
کد خبر: 384071
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۱۱:۰۰:۱۲

اعتمادآنلاین| پایگاه خبری دیلی بیست در گزارش خود با استناد به سندی که یکی از نمایندگان گروهک تروریستی منافقین به وزارت دادگستری آمریکا تحویل داده است، اعلام کرد که «برایان هوک»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با یکی از نمایندگان گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده است.

در این گزارش آمده است که برایان هوک روز سی و یکم ژانویه با «رابرت جی. جوزف» یک مقام بلندپایه و پیشین آمریکا که هم اکنون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران را برعهده دارد، دیدار کرده است. شایان ذکر است که شورای مذکور شاخه سیاسی گروهک تروریستی منافقین بشمار می رود.

دیلی‌بیست ضمن اعلام این خبر، گروهک منافقین را گروهی «جنجالی» خواند که تا سال 2012 در فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا قرار داشت.

دیدار جوزف با هوک درست چند هفته پس از حمله هوایی نیروهای تروریستی آمریکا به کاروان نیروهای حشد شعبی و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت می گیرد.

در واقع این دیدار در حالی صورت گرفت که در روزهای پس از ترور سردار سلیمانی، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا با صدور یادداشتی مقامات این کشور را از هرگونه دیدار با نمایندگان گروهک تروریستی منافقین منع کرده و در توضیح این ممنوعیت به تاریخچه جنجالی این گروهک- مداخله ادعایی آن در عملیات ترور سه افسر ارتش آمریکا و سه پیمانکار غیرنظامی- و همچنین جایگاه ضعیف این گروهک در میان مردم ایران اشاره کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها