اکبر ترکان، مشاور عالی سابق رئیس‌جمهوری، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

نمی‌توانم بپذیرم شخصی چون علی مطهری رد صلاحیت شود/ مردم به هیچ بهانه و دلیلی به جمهوری اسلامی پشت نمی‌کنند

اکبر ترکان گفت: بنده که سال‌های سال است مسئولیت دارم، نمی‌توانم بپذیرم شخصی چون علی مطهری که از همه نظر موجه است و همه می‌دانند رفتارش بر اساس منافع ملی و مصالح نظام است، رد صلاحیت شود.

نمی‌توانم بپذیرم شخصی چون علی مطهری رد صلاحیت شود/ مردم به هیچ بهانه و دلیلی به جمهوری اسلامی پشت نمی‌کنند
کد خبر: 384162
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید شمس - اکبر ترکان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: حساب راهپیمایی 22 بهمن از همه مباحث دیگر سیاسی جدا و نشان‌دهنده تعهد و دل‌‌بستگی مردم به نظام است . مردم همواره نشان داده‌اند با این راهپیمایی در راه انقلاب قدم بر می‌دارند.

مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

فعال سیاسی مشاور سابق رئیس‌جمهوری در ادامه سخنانش گفت: این مساله که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و تحت هر شرایطی حاضر نیستند به نظام پشت کنند یک بحث است. اما این مساله که آنها از عملکرد مسئولانی امثال بنده دلخور هستند و اعتراض‌‌هایی دارند، بحث دیگری است. تاکید می‌کنم مردم هر چقدر هم که ناراضی باشند، نظام را دوست دارند (بیشتر بخوانیم) .

این مساله که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و تحت هر شرایطی حاضر نیستند به نظام پشت کنند، یک بحث است. اما این مساله که آنها از عملکرد مسئولانی امثال بنده دلخور هستند و اعتراض‌‌هایی دارند، بحث دیگری است.

مسئولان احتیاط کنند به جناح‌گرایی متهم نشوند

عضو هیات‌ موسس حزب اعتدال و توسعه توضیح داد: نکته مهم این است مردم اصل انقلاب را قبول دارند و به هیچ بهانه و دلیلی به جمهوری اسلامی پشت نمی‌کنند. البته مسئولان هم باید با احتیاط عمل کنند تا خدای ناکرده به جناح‌گرایی متهم و باعث دلسردی و ناامیدی عمومی نشوند (بیشتر بخوانیم) .

مسئولان هم باید با احتیاط عمل کنند تا خدای ناکرده به جناح‌گرایی متهم و باعث دلسردی و ناامیدی عمومی نشوند.

نمی‌توانم بپذیرم علی مطهری رد صلاحیت شود

اکبر ترکان در پایان سخنانش گفت: به عنوان مثال بنده که سال‌های سال است مسئولیت دارم، نمی‌توانم بپذیرم شخصی چون علی مطهری که از همه نظر موجه است و همه می‌دانند رفتارش بر اساس منافع ملی و مصالح نظام است، رد صلاحیت شود. امیدوارم اعضای شورای نگهبان از این پس به خوبی مراقب چنین موضوعاتی باشند تا نظام با چالش روبه‌رو نشود (بیشتر بخوانیم) .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها