حسین ایزدی، رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران خبر داد:

آغاز طرح نوروزی گشت‌های تعزیرات از 15 اسفند

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران، از آغاز اجرای طرح نوروزی گشت‌های تعزیرات استان تهران از نیمه اسفند سال جاری خبر داد.

آغاز طرح نوروزی گشت‌های تعزیرات از 15 اسفند
کد خبر: 384197
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۱۴:۴۸:۰۴

اعتمادآنلاین| حسین ایزدی، رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران، ، درباره آغاز گشت‌های نوروزی تعزیرات استان تهران گفت: طرح نوروزی گشت‌های تعزیرات از 15 اسفند سال جاری آغاز و تا پایان 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که طرح نوروزی گشت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) نیز طی هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: بر اساس طرح نوروزی، سازمان صمت نیز گشت‌هایی برای بازرسی از اصناف برگزار می‌کند که این گشت‌زنی‌ها از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

ایزدی با تأکید بر اینکه گزارش‌های مردمی در اولویت گشت سازمان تعزیرات قرار دارند، افزود: تمام پرونده‌های قضایی نیز با اولویت بررسی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه گشت‌های نوروزی تعزیرات حکومتی برای نظارت بر تمام اصناف خواهد بود، تصریح کرد: نظارت و بازرسی بر قیمت کالا‌های اساسی از جمله مرغ، نان، گوشت، پوشاک و همچنین نرخ کرایه حمل و نقل و غیره مانند روز‌های گذشته در طرح نوروزی نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها