کد خبر: 384200
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۱۴:۵۲:۲۲
| |

سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران:

ملت ایران مسیر انقلاب را با قدرت ادامه می‌دهد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت عزیز ایران در 22 بهمن ماه ثابت کردند که مسیر انقلاب را بی‌هیچ تردیدی با قوت و قدرت ادامه می‌دهد.

ملت ایران مسیر انقلاب را با قدرت ادامه می‌دهد
کد خبر: 384200
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۱۴:۵۲:۲۲

اعتمادآنلاین| سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، روز چهارشنبه در آیین رونمایی از کتاب‌های "روایت پدرخوانده" و "دانشگاه تراز انقلاب اسلامی" در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه براساس تدبیر و اندیشه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) راه سعادت جامعه ما قوی شدن است، گفت: ما زمانی قوی می‌شویم که تولید قدرت براساس ظرفیت‌های درونی جامعه اتفاق بیفتد؛ زمانی که عالم باشیم و به علوم و فنون زمان مسلط شویم.

وی رسالت اصلی دانشگاه جامع امام حسین (ع) را پیشگامی در عرصه تولید علم و فناوری‌های جدید عنوان کرد و گفت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) علاوه بر رسالت جهانی شدن در عرصه‌های علم و فناوری، باید پرچمدار و پیشگام تمدن‌سازی اسلامی نیز باشد.

فرمانده کل سپاه افزود: دانشگاه تراز انقلاب دانشگاهی است که در لبه مرزهای علم و فناوری قرار داشته و در عین حال به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و الگوهای تربیتی دانشگاهی تمدن‌ساز باشد، این رسالت خطیر در کتاب "دانشگاه تراز انقلاب اسلامی" منعکس شده و دانشگاه جامع امام حسین (ع) برای تحقق این هدف بلند برنامه‌ریزی می‌کند.

سلامی در ادامه درباره کتاب "روایت پدرخوانده"که به استناد اسناد لانه جاسوسی آمریکا وضعیت رژیم طاغوتی پهلوی را بیان می‌کند،گفت: این کتاب می‌تواند مبنایی برای ارزیابی این باشد که چرا انقلاب اسلامی شکل گرفت تا کشور را از اسارت طاغوت نجات دهد و به دوران شکوفایی اسلامی که در آن استقلال آزادی و حاکمیت ارزش‌های الهی می‌درخشد برساند.

مسیر سختی برای تثبیت استقلال و عزت این سرزمین طی شده است

سلامی با تاکید بر اینکه مسیر سختی برای تثبیت استقلال، عزت و سرافرازی این سرزمین طی شده است، عنوان داشت: امروز به فضل‌الهی ایران اسلامی برغم تمامی توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان، در قله‌های اعتبار، منزلت، شکوه، عظمت و پیشرفت قرار دارد و ملت عزیز ایران در 22 بهمن ماه ثابت کردند که مسیر انقلاب را بی‌هیچ تردیدی با قوت و قدرت ادامه می‌دهند و رهبری عزیز و حکیم و ملت ایران و دین مبین اسلام‌، بهترین سرمایه ما برای پیشرفت‌های بزرگ است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها