گالری ویستا میزبان «احتمال مشترک» می‌شود

فیروزه فیض‌آبادی مجموعه جدیدی از نقاشی‌هایش را جمعه 25 بهمن تا 2 اسفند در گالری «ویستا» به نمایش می‌گذارد.

گالری ویستا میزبان «احتمال مشترک» می‌شود
کد خبر: 384269
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۰۸:۳۸:۱۲

اعتمادآنلاین| فیروزه فیض‌آبادی مجموعه جدید نقاشی‌هایش تحت عنوان «احتمال مشترک» را جمعه 25 بهمن تا 2اسفند در گالری «ویستا» به نمایش می‌گذارد.

این دومین نمایشگاه انفرادی هنرمند بعد از «طبیعت در مسیر» است. او در این سری از آثارش کوشیده نگاهی رئالیستی به اتفاقات و صحنه های روزمره داشته باشد، به گونه ای که بتوان از قاب تصویر فراتر رفت و مفاهیمی دیگر را در اثر جستجو نمود.

در توضیح فیروزه فیض آبادی از این نمایشگاه آمده است:

«احتمال مشترک» زنجیره‌ای از صداها، تصویرها_ صحنه‌هایی تمام و نیمه تمام_ و به نوعی پیوستگی‌های جهانگیر را به اشتراک می‌گذارد. نقاشی‌ها لایه به لایه، کادر به کادر و برش به برش روایت می‌شود. تصاویر در سادگی و وضوح ظاهری، امکان ابهام در قبل و بعد را وانمی‌نهد و به گونه‌ای فراتر از قاب اثر، در جهات مختلف امتداد آن را می‌توان پیگیر شد. این نقطه مکانی است که انگاره عمومی شده به اشتراک گذارده می‌شود؛ احتمالی است از سرخوشی‌ها و همنشینیِ دیگر طعم‌ها.

نمایشگاه «احتمال مشترک» روز جمعه 25 بهمن ساعت 16تا 20 افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 2 اسفند به گالری ویستا به نشانی خیابان آیت‌الله مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک 11 مراجعه کنند.

این گالری روزهای شنبه تعطیل است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها