کد خبر: 384317
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۱۰:۳۰:۳۲
| |

دلار گران شد

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز با رشدی 250 تومانی به کانال 14 هزار تومان نزدیک شد.

دلار گران شد
کد خبر: 384317
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۱۰:۳۰:۳۲

اعتمادآنلاین| امروز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به نرخ 13 هزار و 850 تومان فروخته می‌شود که در قیاس با روز گذشته افزایشی 250 تومانی را نشان می‌دهد. نرخ دلار در بازار آزاد دیروز نیز از مرز 14 هزار تومان عبور کرد اما ماندگاری دلار در این کانال چندان طول نکشید و قیمت‌ها به سرعت به سقف کانال سیزده هزار تومان بازگشت.

فعالان بازار معتقدند که مرز 14 هزار تومان مرز مقاومتی مهمی برای بازار ارز تلقی می شود و عبور دلار از این کانال با حساسیت ویزه بازارساز روبروست. قیمت خرید دلار از مردم نیز در صرافی‌های بانکی برابر با 13 هزار و 450 تومان گزارش شد.

بر اساس این گزارش هر چند قیمت دلار افزایشی برابر با 250 تومان را در آخرین روز هفته شاهد است اما میزان رشد قیمت یورو در بازار برابر با 50 تومان گزارش شد.هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی به نرخ 15 هزار و 150 تومان فروخته می شود.

صرافان بانکی هر یورو را به نرخ 14 هزار و 850 تومان خریداری می‌کنند.فعالان بازار ارز معتقدند بخش مهمی از افزایش نرخ دلار این روزها تحت تاثیر موج سواری دلالان بر موضوع FATF است.همتی،رییس کل بانک مرکزی نیز پیش‌تر در خصوص سودجویی دلالان و موج سواری بر مساله FATF هشدار داد و به مردم توصیه کرد مراقب دام دلالان در بازار ارز باشند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها