برنج داخلی در میادین میوه و تره بار چقدر ارزان‌تر از سطح شهر است؟

فروش برنج داخلی در میادین میوه و تره بار با توجه به ارتقای کیفیت آن در میادین میوه و تره بار و استقبال شهروندان از این محصول، 20 درصد افزایش یافت.

برنج داخلی در میادین میوه و تره بار چقدر ارزان‌تر از سطح شهر است؟
کد خبر: 384352
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۱۲:۲۲:۲۷

اعتمادآنلاین| با توجه به اجرای طرح ساماندهی عرضه برنج داخلی در میادین میوه و تره بار و نمونه‌گیری و انجام آزمون‌های تخصصی بر روی انواع برنج تولید داخل با همکاری موسسات معتبر تحقیقاتی برنج، بهره‌برداران غرفه‌های میادین میوه و تره بار ملزم به تامین محصول برنج از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگانی شدند که محصول آن‌ها از استانداردها و شرایط کیفی لازم برخوردار می‌باشند.

بر اساس این گزارش، نتایج آخرین آزمون نمونه‌برداری از برنج داخلی عرضه شده در میادین میوه و تره بار، نشان‌دهنده خلوص بالای 95 درصدی این محصول در مراکز مذکور است که این مهم، باعث اعتماد بیشتر شهروندان و افزایش 20 درصدی استقبال آن‌ها برای تهیه برنج داخلی از میادین میوه و تره بار شده است. در حال حاضر قیمت انواع برنج داخلی در میادین میوه و تره بار به طور متوسط 20 هزار و 250 تومان است در صورتی که میانگین قیمت این محصول در سطح شهر 23 هزار و 750 تومان است و به طور متوسط قیمت برنج داخلی در میادین میوه و تره بار 3500 تومان و به عبارتی، 15 درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت این محصول در سطح شهر است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها