بدون اشاره به تجاوز به خاک سوریه:

ترکیه ادعای جدیدی را درباره آمار تلفات ارتش سوریه مطرح کرد!

وزارت دفاع ترکیه بدون اشاره به تجاوز به خاک سوریه، ادعای جدیدی را درباره آمار تلفات ارتش دمشق مطرح کرد!

ترکیه ادعای جدیدی را درباره آمار تلفات ارتش سوریه مطرح کرد!
کد خبر: 384365
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۱۲:۴۶:۱۹

اعتمادآنلاین| وزارت دفاع ترکیه امروز پنجشنبه و درحالی که نیروهای این کشور با نقض منشور ملل متحد به خاک سوریه تجاوز کرده اند، با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد که 55 نفر از نیروهای سوری را در استان ادلب را از پای درآورده است!

بهانه مُضحک آنکارا در این خصوص استناد به «حق دفاع مشروع» نیروهای متجاوز کشورش در خاک سوریه است!

این در حالی است که با پیشروی‌های برق آسای ارتش سوریه در استان ادلب به ویژه در نزدیکی شهر سراقب و نیز غرب و جنوب غرب حلب، دمشق عزم خود را برای آزادسازی همه مناطق از لوث تروریست‌ها و گروه های وابسته به ترکیه جزم کرده است.

در همین رابطه، وزارت دفاع ترکیه دوشنبه هفته جاری بدون اشاره به تجاوز آنکارا به خاک سوریه در بیانیه ای ادعا کرد که 115 موضع ارتش سوریه را هدف قرار داده و یک بالگرد ارتش سوریه را هم ساقط کرده است!

بر اساس ادعای وزارت دفاع ترکیه، 101 هدف از این مواضع تخریب شده اند!

بیانیه وزارت دفاع ترکیه در این باره می افزاید: 3 تانک و 2 خمپاره انداز ارتش سوریه نیز در این حمله مورد هدف قرار گرفته است.

این در حالی است که وزارت دفاع ترکیه در همان روز با انتشار بیانیه ای ادعا کرده بود که در نتیجه شلیک گلوله توسط نیروهای ارتش سوریه 5 نظامی ترکیه‌ای کشته شده اند.

بر اساس ادعای وزارت دفاع ترکیه، این حادثه در یک پُست دیده بانی ارتش ترکیه واقع در شهر تفت‌ناز واقع در استان ادلب در خاک سوریه روی داده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها