کریستیچوویچ:

باید همه بازی‌ها را تا انتهای فصل ببریم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه همچنان در جایگاه قبلی هستیم گفت: باید در تمام بازی‌های باقی‌مانده تا پایان فصل به پیروزی برسیم.

باید همه بازی‌ها را تا انتهای فصل ببریم
کد خبر: 384373
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۱۳:۰۳:۳۸

اعتمادآنلاین| میشو کریتسیچوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت: فردا واقعاً بازی سختی داریم. نه فقط به خاطر یک بازی، به این دلیل که پس از دو بازی که پشت سر گذاشتیم، در گام سوم در نیم فصل جدید با تیمی بازی داریم که خیلی خوب بازیسازی را انجام می‌دهد. ماشین‌سازی خارج از خانه استقلال را شکست داده، پرسپولیس را اذیت کرده و تراکتور را شکست داد. این کار را برای ما سخت می‌کند.

وی افزود: باید به خوبی مقابل این تیم قرار بگیریم، برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که پیش از دو هفته تعطیلی فردا نتیجه خوبی بگیریم. برای بازی فردا موسی‌زاده را به دلیل چهار اخطاره بودن در اختیار نداریم و چند بازیکن مصدوم هم داریم که مصدومیت آنها جزیی است، اما امیدوارم مشکلی برای همراهی ما نداشته باشند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. در جایگاهی هستیم که می‌توانیم برای هواداران‌مان بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری در خصوص اینکه تیمش دو برد متوالی کسب کرده و آیا با بازیکنانش به لحاظ روحی و روانی کار کرده تا از این دو برد مغرور نشوند، گفت: بازیکنان یک عادت ایرانی دارند که چه خوب چه بد، نمی‌توان آن را تغییر داد. به سختی می‌توان عادت بازیکنان را تغییر داد، چون برخی زود قبول می‌کنند و برخی دیر. اگر بخواهم درباره شرایط روانی تیم صحبت کنم، باید بگویم بازیکنان ما در تمرینات تلاش بسیار زیادی می‌کنند.

میشو ادامه داد: بازیکنان ما باید کمی شدت تمرینات خود را پایین‌تر بیاورند. کار سختی است که در این شرایط و با این فشار بازیکنان با صددرصد تلاش و توان کار را پیش ببرند. تمام تلاشم را می‌کنم بتوانم سطح خوبی بین احترام مربی و بازیکنان ایجاد کنم. امیدوارم در آینده این مشکل را هم حل کنیم. امیدوارم بازیکنان فردا هر چیزی دارند در زمین بگذارند، چون آنها این شرایط را درک می‌کنند که فردا بازی مهمی داریم. بازیکنان ما فردا تحت فشار هستند که فردا باید پیروز شویم تا از این فشار خارج شویم، اما باید بگویم تا آخر فصل تمام بازی‌ها شرایط مساوی دارد و باید تمام بازی‌ها را ببریم. همچنان در همان جایگاه قبلی هستیم و باید تلاش کنیم جایگاه خودمان را تغییر دهیم.

وی در خصوص اینکه هنگام ورودش به تیم شاهین کسی انتظار نتایج این چنینی را نداشت و با وجود شرایط سخت تیم را به خوبی هدایت کرده است، خاطرنشان کرد: واقعاً باید بگویم که زندگی من همیشه به این شکل بوده است. دلیل اینکه داخل فوتبال هستم، برای این است که فوتبال را دوست دارم. در کنار تمام اینها، مسائل جانبی هم اهمیت دارد و قطعاً بازیکنانی که به بوشهر آمدند، تلاش می‌کنند تا رشد کنند، بهتر شوند، به تیم‌های بهتری بروند و قراردادهای بهتری امضا کنند. این را باید بگویم و شما می‌توانید سؤال کنید که هرکسی خانواده دارد و برای خانواده‌اش تلاش می‌کند، اما شما می‌توانید از مدیریت باشگاه بپرسید که هیچ وقت از آنها نپرسیدم که پول من کجاست. با اینکه پرداخت‌ها دیر انجام می‌شود، اما هیچ وقت نپرسیدم که پول من چطور پرداخت می‌شود و درباره این مسئله سؤال نکردم. تمام تلاش و توانم را برای تیم گذاشته‌ام تا بتوانیم نتیجه بگیریم و در کنار بازیکنان و هواداران خداوند هم به ما کمک کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: می‌دانم که نتایج تیم می‌تواند روی مردم بوشهر، هواداران و همه شهر تأثیر بگذارد و این من را خوشحال می‌کند که وقتی بازیکنان به تمرینات می‌آیند، با خوشحالی وارد تمرین می‌شوند نه ناراحتی. وقتی می‌بینم بازیکنان بعد از پایان تمرین باز هم دوست دارند تمرین کنند، مرا امیدوار می‌کند که بتوانیم نتایج خوبی در آینده بگیریم. دلیل اینکه ما دنبال بازیکنان خارجی نبودم، این است که دوست ندارم بازیکنانی به تیم بیایند که همان سطح بازیکنان خودمان را دارند و رقابت ناسالمی ایجاد شود. بازیکنانی می‌خواهیم که کیفیت بالاتری باشد. دوست دارم تاکتیک تیمم را در چشمان بازیکنانم ببینم و آنها ببینند که من به آنها چگونه احترام گذاشته‌ام. اکنون هم بازیکنان ما راضی هستند، پرداخت‌ها به موقع صورت گرفته و همه شهر از شهردار تا همه مردم کمک کردند و امیدواریم تیم نتیجه بگیریم. همه باید با روشی خوب جلو برویم تا یک شادی بزرگ را برای همه مردم و همه شهر ایجاد کنیم و تیم در لیگ برتر بماند.

میشو درباره اینکه آیا در دو هفته تعطیلی چه برنامه‌ای برای تیمش دارد، گفت: بعد از این بازی، بازیکنان‌مان دو روز استراحت خواهند کرد. من هم داشتم فکر می‌کردم چند روزی به مرخصی بروم، چون چهار ماه است به خانه نرفته‌ام، اما تصمیم گرفتم بمانم، چون باید کار زیادی را اینجا انجام دهیم. بعد از بازی با ماشین‌سازی، کار سختی در پیش داریم و همه باید با توانی مضاعف پیش برویم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها