زلاتان همیشه ناکام مقابل یوونتوس

ستاره سوئدی میلان در دیدار با یوونتوس به دنبال بهبود آمار ضعیف خود است.

زلاتان همیشه ناکام مقابل یوونتوس
کد خبر: 384412
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۱۴:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال میلان امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان یوونتوس است.

زلاتان ایبراهیموویچ با بازگشت به میلان اکنون سرشناس ترین بازیکن روسونری در این بازی است. با نگاه به آمار و ارقام زلاتان در تقابل با بیانکونری متوجه می شوید که این ستاره سوئدی چندان موفق ظاهر نشده و حتی ضعیف ترین عملکرد را از لحاظ آمار گلزنی داشته است.

ایبرا در سال 2004 به یوونتوس آمد و بعد از 2 سال بازی در این تیم راهی اینتر شد. او از سال 2006 تا 2009 برای نراتزوری خوش درخشید و راهی بارسلونا شد اما نتوانست در نیوکمپ با گواردیولا سازش کند و به ایتالیا برگشت به رقیب سنتی اینتر یعنی میلان پیوست و تا سال 2012 برای این تیم بازی کرد. او دوباره از ابتدای سال 2020 به روسونری برگشته است.

زلاتان در این سال های بازی خود در سری آ مقابل یوونتوس 9 بار به میدان رفته و در 4 دیدار شکست خورده و 3 بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید و تنها در 2 بازی برنده بوده است. او در گلزنی نیز موفق نبوده تنها یک گل در 9 بازی به بانوی پیر زده است. به همین خاطر ایبرا در بازی امشب به دنبال بهتر کردن آمار بدش مقابل یوونتوس است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها