حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

شورای ائتلاف اصولگرایان لوازم وحدت را رعایت نکرد/ روش شورای ائتلاف بوی تمامیت‌خواهی می‌دهد/ مردم از اصلاح‌طلبی و اصولگرایی عبور کرده‌اند/ جامعه دیگر کورکورانه به لیست رأی نمی‌‌دهد

حسن بیادی گفت‌: مردم از اصلاح‌طلبی و اصولگرایی عبور کرده‌اند و دیگر کورکورانه به همه افراد یک لیست رأی نمی‌دهند. مردم به این باور رسیده‌اند‌ که باید به چهره‌های کارنامه‌دار و سالم توجه کنند و جریان‌های سیاسی دیگر اثرگذاری خودشان را از دست داده‌اند.

شورای ائتلاف اصولگرایان لوازم وحدت را رعایت نکرد/ روش شورای ائتلاف بوی تمامیت‌خواهی می‌دهد/ مردم از اصلاح‌طلبی و اصولگرایی عبور کرده‌اند/ جامعه دیگر کورکورانه به لیست رأی نمی‌‌دهد
کد خبر: 384488
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: انصافاً در این شکی نیست که شورای ائتلاف اصولگرایان در طول یک سال اخیر زحمت‌های زیادی کشیده است، به همین دلیل هر نتیجه‌ای هم بگیرند نوش‌ جان‌شان باشد. اما نمی‌دانم چرا از گروه‌های دیگر انتظارهای غیرمنطقی داشتند. به همین خاطر هم بود که اصولگرایان نتوانستند با یک لیست مشترک به انتخابات ورود کنند (بیشتر بخوانیم) .

در این شکی نیست که شورای ائتلاف اصولگرایان در طول یک سال اخیر زحمت‌های زیادی کشیده است، به همین دلیل هر نتیجه‌ای هم بگیرند نوش‌ جان‌شان باشد.

روش شورای ائتلاف بوی تمامیت‌خواهی می‌دهد

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در ادامه سخنانش گفت: در واقع اعضای محترم شورای ائتلاف لوازم وحدت را رعایت نکردند و به همین دلیل گروه‌های دیگر از جمله پایداری با آنها به اختلاف‌نظر خوردند. یعنی شعار پایداری‌چی‌ها «ائتلاف با ما» بود، در حالی که شورای ائتلافی‌ها می‌گفتند «ائتلاف با من». اعضای شورای ائتلاف باید اعتراف کنند که این روش بوی تمامیت‌خواهی می‌دهد. (بیشتر بخوانیم) .

اصولگرایان از خلاء یک ریش‌سفید و بزرگ‌تر رنج می‌برند

بیادی افزود:‌ مشکل اصلی اصولگرایان این است که بعد از فوت مرحومان عسگر اولادی و مهدوی کنی از خلاء یک ریش‌سفید و بزرگ‌تر رنج می‌برند و به همین دلیل، خیلی از اختلاف‌هایشان حل‌نشده باقی می‌ماند. در نتیجه، هم گروه‌های وابسته به آقای قالیباف و هم پایداری‌ها لیست دادند تا اصولگرایان یک انتخابات چندپاره دیگر را تجربه کنند.

مشکل اصلی اصولگرایان این است که بعد از فوت مرحومان عسگراولادی و مهدوی کنی از خلاء یک ریش‌سفید و بزرگ‌تر رنج می‌برند و به همین دلیل خیلی از اختلاف‌هایشان حل‌نشده باقی می‌ماند.

او توضیح داد: البته نکته اصلی این است ، مردم از اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی عبور ‌کرده‌اند و دیگر کورکورانه به همه افراد یک لیست رأی نمی‌دهند (بیشتر بخوانیم) .

مردم معتقدند جریان‌های سیاسی اثرگذاری خودشان را از دست داده‌اند

حسن بیادی در پایان سخنانش گفت: مردم به این باور رسیده‌اند‌ که باید به چهره‌های کارنامه‌دار و سالم توجه کنند و جریان‌های سیاسی دیگر اثرگذاری خودشان را از دست داده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها