تقدیر معاون وزیر بهداشت از تلاش کارکنان نظام سلامت در بحران‌ها

معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان نظام سلامت به ویژه در بحران‌های سیل، زلزله و برف تقدیر کرد.

تقدیر معاون وزیر بهداشت از تلاش کارکنان نظام سلامت در بحران‌ها
کد خبر: 384534
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۰۹:۱۶:۰۱

اعتمادآنلاین| در متن پیام دکتر مریم حضرتی آمده است:« پرستاران، پزشکان و پیراپزشکان عزیز سرزمین پهناورم ایران، سلام می‌کنم به تک تک شما بزرگواران، سلامی از سر وفاداری، تعهد، عشق به انسانیت، سخاوت در مهر ورزیدن و کرامت در شور بخشیدن، که درک من از لطف حضور شما در تمام لحظات بحران‌ها، سیل، طوفان و اکنون برف بوده است. شما عزیزانی که اکنون حدود 72ساعت است که به دلیل بند آمدن راه‌ها در برخی از استان‌های برف خیز، در مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و اورژانس پیش بیمارستانی مانده‌اید و خللی در روند خدمت رسانی ایجاد نشده است، به راستی آنچه پرواز اندیشه‌هایمان را بر فراز سال‌ها و قرن‌ها ماندگار می‌کند، همت عزیزانی است که در کمال صداقت و پشتکار، بهترین روزها و سال‌های عمر خود را صرف اعتلای مردم این مرز و بوم می‌نمایند.

نتیجه تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نویدبخش آینده‌ای پرنشاط و زیباست. آرزوی من برای شما نهایت خیری است که خداوند در ذات آدمی نهاده است و آن تداوم مهرورزی تا روز نیک فرجامی است.

موفق و پیروز باشید.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها